جدال ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان در قم برنده نداشت


جدال ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان در قم برنده نداشت

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان در هفته یازدهم لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور برنده نداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هفته یازدهم لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز برگزار شد و در یکی از بازی‌های برگزار شده، تیم فوتسال ماهان تندیس قم برابر گیتی پسند اصفهان به تساوی رسید.

در این مسابقه که با حضور پرشور هواداران فوتسال قم در سالن شهید حیدریان این شهر برگزار شد، جدال دو تیم در پایان یک مسابقه پر حاشیه به تساوی 3 بر 3 انجامید.

ماهان تندیس در نیمه نخست تیم بر‌تر میدان بود و موقعیت‌های گلزنی زیادی خلق کرد که مهم‌ترین آن ضربه ابوالقاسم عروجی در فاصله یک دقیقه به پایان نیمه نخست بود که به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

در نیمه دوم، حملات ماهان تندیس نتیجه داد و در دقیقه 26 پاس علیرضا وفایی در دهانه دروازه با ضربه محمد کرمانی به گل نخست ماهان تندیس منجر شد و سالن شهید حیدریان قم را منفجر کرد.

گیتی پسند در دقیقه 28 با ضربه احمد اسماعیل‌پور از میان پاهای حمید رشیدی به گل تساوی بخش رسید و 2 دقیقه بعد در میان سردرگمی آرایش دفاعی ماهان، سعید تقی‌زاده بازیکن قمی گیتی پسند دروازه همشهریانش را گشود تا گیتی 2 بر یک از ماهان پیش بیفتد.

ماهان تندیس در ادامه حلقه محاصره را تنگ کرد که حاصل آن، شوت علیرضا وفایی بود که به تیرک دروازه گیتی پسند برخورد کرد و سپس، اشتباه مرگبار سپهر محمدی دروازه‌بان گیتی پسند سبب شد محمد کرمانی گل تساوی را به ثمر برساند گرچه محمدی روی این گل عقیده داشت بر روی وی خطایی انجام شده است.

ماهان تندیس یک دقیقه بعد به گل سوم هم رسید و پاس استادانه علیرضا وفایی که شبی فوق العاده داشت در دهانه دروازه به دیگر ملی پوش ماهان رسید و ابوالقاسم عروجی گل سوم را برای نماینده قم به ثمر رساند.

شادی بازیکنان ماهان تندیس و تماشاگران قمی در دقیقه 38 به ناامیدی تبدیل شد و فرشاد شارقی گل تساوی بخش گیتی پسند را به ثمر رساند البته در دقیقه 39 ابوالقاسم عروجی در محوطه جریمه گیتی متوقف شد که داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت.

گیتی پسند در آخرین ثانیه‌های بازی می‌توانست برنده بازی هم باشد که تیرک افقی دروازه ناجی دروازه حمید رشیدی شد که در این بازی به جای مسعود ایازی درون دروازه ماهان قرار گرفته بود و عملکرد خوبی داشت.

این تساوی سبب شد ماهان تندیس با 23 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم مس سونگون در رده دوم جدول رده بندی لیگ قرار بگیرد و گیتی پسند اصفهان نیز با 18 امتیاز در رده پنجم ایستاد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon