کری سفر به پاریس را به منظور مذاکرات بیشتر با ظریف به تعویق انداخت

کری سفر به پاریس را به منظور مذاکرات بیشتر با ظریف به تعویق انداخت

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد سفر وزیر خارجه این کشور به پاریس برای تداوم مذاکرات با وزیر امور خارجه ایران، هماهنگ کننده گروه ۱+۵ و اعضای این گروه به تعویق افتاده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد جان کری، وزیر خارجه این کشور، سفر خود به پاریس را به تعویق انداخته و فعلا در وین حضور خواهد داشت. 

سخنگوی وزارت خارجه در ادامه افزود که این تعویق به دلیل تداوم مذاکرات با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، کاترین اشتون و سایر اعضای گروه 1+5 انجام گرفته است. 

جین ساکی می‌گوید که سفر جان کری به پاریس انجام خواهد شد اما "امشب را در وین هستیم و هنوز زمان دقیق سفر به پاریس مشخص نیست."

پیشتر وزارت خارجه آمریکا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که جان کری به مانند لوران فابیوس به پاریس بازخواهد گشت. در این بیانیه اعلام شده است که برنامه زمانی سفرهای بعدی هنوز مشخص نشده و معلوم نیست که وی کی به وین بازخواهد گشت.

گفته  می‌شد که زمان بازگشت کری منوط به پاسخی خواهد بود که ظریف از تهران خواهد آورد اما ظاهرا پس از لغو سفر وزیر امور خارجه ایران کری نیز سفر به پاریس را به تعویق انداخته است. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان