اصلی‌ترین شاخصه اسلام آمریکایی توسعه جهل است

اصلی‌ترین شاخصه اسلام آمریکایی توسعه جهل است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: از آنجایی که اصلی‌ترین شاخصه اسلام آمریکایی توسعه جهل بوده چرا که اصل بصیرت بخشی براساس منویات مقام معظم رهبری ضروری است.

حجت الاسلام اذن‌الله خدایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار کرد: از آنجایی که اصلی‌ترین شاخصه اسلام آمریکایی توسعه جهل است لذا اصل بصیرت بخشی بر اساس منویات مقام معظم رهبری ضروری بوده و بسیج رسانه باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی عنوان کرد: جهل زدایی و تحقیق، تحلیل و افشاگری اهداف از پیش تعیین شده اسلام آمریکایی به هنگام صدور فتواهای ضد شریعت اسلامی از وظایف مهمی است که باید انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: در راستای مقابله با اسلام آمریکایی ارائه جواب صریح و قابل فهم عموم از سوی کارشناسان مذهبی و مراجع تقلید به صورت غیر مستقیم ضروری است.

وی به تهاجمات اسلام آمریکایی در قالب طنز و پیامک اشاره کرد و گفت: آموزش و حضور فعال بسیج در فضای مجازی نظیر وبلاگ نویسی با طرح و برنامه به نحوی که تحت مدیریت واحد قرار گیرند از راهکارهای مقابله با اسلام آمریکایی است.

حجت‌الاسلام خدایی تصریح کرد: توجیه دفاتر مراجع تقلید و مراجع که به موقع و در اسرع وقت به سوالات و شبهات مطرح شده پاسخ دهند چرا که در دنیا تبادل اطلاعات به سرعت انجام می‌شود و خارج از حوصله بشر امروز است که برای گرفتن پاسخ مدت زیادی زمان صرف کند.

وی بیان کرد: ایجاد امید و بالندگی و تبیین اسلام ناب محمدی و کشفیات علمی آن که در تقویت اعتقادات جوانان موثر بوده ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به ضرورت آسیب شناسی و جلوگیری از تحریف در بین خودی‌ها اظهار کرد: تقویت دکل‌های مخابراتی در مناطق مختلف باید مورد توجه قرار گیرد تا در تمام مناطق و روستاها برنامه‌ها صدا و سیما قبال دسترسی باشد و از شبکه‌های خودی استفاده شود.

وی گفت: از آنجایی که اصلی‌ترین شاخصه اسلام آمریکایی توسعه جهل بوده چرا که اصل بصیرت بخشی بر اساس منویات مقام معظم رهبری ضروری است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon