شورای بورس دانشگاه مازندران تشکیل شد

شورای بورس دانشگاه مازندران تشکیل شد

خبرگزاری تسنیم: معاون آموزشی دانشگاه مازندران گفت: شورای بورس دانشگاه مازندران با توجه به نیازهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه در این دانشگاه دولتی استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، شادمهر میردار اظهار کرد: شورای بورس دانشگاه مازندران با توجه به نیازهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه و در راستای تامین نیروی انسانی متعهد و متخصص مورد نیاز کشور و جذب متقاضیان ادامه تحصیل در دوره دکترای این دانشگاه براساس ضوابط و مقررات شورای اجرایی بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دستورالعمل اجرایی داخلی دانشگاه برای نخستین بار در دانشگاه مازندران تشکیل شد.
  
وی افزود: این شورا در تلاش است تا با ساماندهی موضوع ادامه تحصیل  اعضای هیئت علمی در مرتبه مربی به ارتقای سطح کیفی دانشگاه کمک کند و با رسیدگی به وضعیت بورسیه های شاغل به تحصیل دانشگاه در داخل و خارج از کشور اقدامات لازم را صورت دهد.

معاون آموزشی دانشگاه مازندران گفت: تدوین دستورالعمل اجرایی مناسب برای تبدیل بورسیه‌های متقاضی تبدیل وضعیت خارج به داخل و متقاضیان موسسات مختلف برای ادامه تحصیل در دوره‌های دکترا دانشگاه مازندران از دیگر وظایف این شورا است.

میردار اظهار امیدواری کرد: با تلاش و همت همه همکاران دانشگاهی این رسالت بزرگ به نحوی شایسته به انجام برسد تا جایگاه رفیع دانشگاه مازندران در آموزش عالی کشور بیش از پیش ارتقا یابد.

میردار معاون آموزشی دانشگاه به عنوان دبیر شورا و کوروش نوذری معاون اداری و مالی دانشگاه، مسلم منصور لکورج معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، علی اکبر باقری خلیلی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران و عالیه بخشیان کارشناس آموزشی دانشگاه به عنوان اعضای شورای بورس دانشگاه در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon