منطقه شمال کرج توسعه می‌یابد

منطقه شمال کرج توسعه می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه راه‌های روستایی وزارت راه گفت: کلنگ‌زنی پروژه احداث و بهسازی راه روستایی آتشگاه نوجان به جاده چالوس به عنوان نمادی برای بهسازی راه‌های روستایی محسوب می‌شود و نقش بسیار موثری در توسعه منطقه شمال کرج دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سید حسین میرشفیع در مراسم کلنگ‌زنی پروژه احداث و بهسازی راه روستایی آتشگاه نوجان به جاده چالوس که با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان البرز، نمایندگان مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی و بخشدار آسارا برگزار شد، اظهار کرد: البرز به عنوان نماینده کشور محسوب می‌شود چراکه از همه ملیت و قومیت‌ها در آن حضور دارند.

وی افزود: این جاده راه ارتباطی و اتصال چندین روستا به یکدیگر است که تاثیر بسیاری در کاهش ترافیک دارد.

میرشفیع خاطرنشان کرد: این جاده باید با مشخصات راه‌های فرعی و با سرعت بالا انجام پذیرد و تا سوم خرداد سال 94 تکمیل شود تا برای تعطیلات تابستانی مورد استفاده مردم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم اعتبارات مربوط به این پروژه تخصیص داده شود تا کار با سرعت بالایی انجام پذیرد چراکه کار خوب باید در زمان مناسب اجرا شود و مردم نباید در افتتاح پروژه‌ها زجرکش شوند.

معاون ساخت و توسعه راه‌های روستایی وزارت راه بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی 90 درصد روستایی کشور از راه آسفالت برخوردارند و تحول بزرگی در این بخش ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه 1.5 میلیون نفر از روستائیان کشور فاقد راه آسفالت در روستاهای خود هستند، گفت: این افراد در 3 هزار روستا زندگی می‌کنند که در سال‌های آینده راهدار می‌شوند.

میرشفیع اظهار کرد: امید است به برکت امروز و هفته بسیج زمینه‌های تامین اعتبار برای تسریع در انجام این پروژه روستایی فراهم و طبق زمان‌بندی از آن بهره‌برداری شود.

وی بیان کرد: در 4 سال آینده 17 هزار کیلومتر راه روستایی برای روستاهای دارای بیش از 50 خانوار احداث می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon