بدهی ۶۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به شرکت‌های دارویی

بدهی 60 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به شرکت‌های دارویی

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان‌غربی گفت: با رفع مشکلات مالی، دهه فجر امسال مجتمع ورزشی ۴۵۰ نفری این دانشگاه در سایت نازلو به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، جواد آقازاده در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در پرداخت بدهی‌‌های این دانشگاه، اظهار کرد: در شش ماه نخست امسال تمام دیون پرسنل این دانشگاه پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت بدهی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در بخش دارو، تصریح کرد: 40 درصد از مجموع بدهی‌های دانشگاه به شرکت‌های دارویی پرداخت شده است و در حال حاضر 60 میلیارد تومان بدهی  به شرکت‌های دارویی داریم.

آقازاده با اشاره به رفع موانع قانونی و پرداخت بدهی‌های خوابگاه 340 نفری و مجتمع ورزشی 450 نفری در سایت نازلو، گفت: تمام مشکلات مالی بیمارستان اشنویه رفع شده و این بیمارستان به زودی به بهره برداری می‌رسد و نیز تا دهه فجر امسال مجتمع ورزشی دانشگاه افتتاح می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی افزود: پروژه‌های قزل عاشق، باروق، IVF بیمارستان مطهری و نفرولوژی این بیمارستان در محل ساختمان سفید تامین اعتبار شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

آقازاده گفت: تخت‌های ایزوله تنفسی بیمارستان طالقانی ارومیه، بخش اورژانس بیمارستان‌های پیرانشهر، سردشت و نقده به اتمام رسیده و در حال بهره‌برداری رسیدن است.

وی از سر و سامان دادن پروژه‌های تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان خبر داد و اظهار کرد: مجتمع مراکز تحقیقاتی به منظور تجمیع تحقیقات علوم پزشکی در ساختمان استیجاری راه‌اندازی شده است و اگر شرایط مساعد فراهم شود، ساختمان آن احداث می‌شود.

آقازاده با اشاره به راه‌اندازی مرکز رشد سلامت در برج فناوری ارومیه، افزود: شش شرکت دانش‌بنیان با ثبت نام در این مرکز فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon