سامانه ثبت قرارداد بازیکنان فوتبال خراسان رضوی راه اندازی می‌شود

سامانه ثبت قرارداد بازیکنان فوتبال خراسان رضوی راه اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: سامانه ثبت قرارداد بازیکنان فوتبال خراسان رضوی راه اندازی می‌شود.

محمد مهدی برادران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: بازدید از امکانات شهرستان‌های خراسان رضوی در زمینه زیرساخت‌های فوتبال را در دستور کار قرار داده‌ایم و روز گذشته نیز در همین راستا از امکانات فوتبال در شهرستان تایباد بازدیدی به عمل آمد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: ساماندهی کمیته‌های هیئت فوتبال خراسان رضوی نیز در دستور کار قرار گفته است و 50 درصد کمیته‌ها به فعالیت خود ادامه داده‌اند و در برخی از کمیته‌ها نیز تغییراتی صورت گرفته است.

برادران بیان کرد: برنامه ریزی کوتاه مدت و میان مدت برای هیئت فوتبال خراسان رضوی باید مدنظر باشد و ما نیز همین هدف را دنبال می‌کنیم.

وی تاکید کرد: فوتبال خراسان رضوی بیش از هر چیز نیازمند تامین زیرساخت‌ها است و با همین هدف از زمانی که در هیئت مستقر شده‌ایم سعی کرده‌ایم نظامات خاصی مانند نظام برنامه ریزی و بودجه هیئت فوتبال استان و یا نظام آی تی و فناوری اطلاعات را راه اندازی کنیم.

برادران عنوان کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی ورزشکاران و ورزشگاه‌های استان نیز مدنظر باید باشد و از سوی دیگر به دنبال این هستیم که سامانه ثبت قراردادهای بازیکنان را در هیئت فوتبال خراسان رضوی راه اندازی کنیم زیرا اعتقاد داریم قراردادهای دستی مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon