تیم مذاکره‌کننده ایرانی با قدرت برای برداشتن همه تحریم‌ها ایستادگی کند

تیم مذاکره‌کننده ایرانی با قدرت برای برداشتن همه تحریم‌ها ایستادگی کند

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه رعایت خطوط قرمز مدنظر تیم مذاکره کننده باشد، گفت: مذاکره‌کنندگان باقدرت برای دفاع از حقوق ملت و برداشته شدن همه تحریم‌ها ایستادگی کنند.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، اظهار کرد: مذاکرات در رابطه با برنامه هسته‌ای با حمایت مقام معظم رهبری و مردم انجام می‌شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهانه جویی آمریکا در مذاکرات عنوان کرد: بنده به عنوان نماینده مجلس از تیم مذاکره کننده انتظار دارم با قدرت در مقابل زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی کنند؛ باید توجه داشت که تحریم‌ها به صورت یکجا برداشته شود و علاوه بر این نیز حقوق هسته‌ای ایران را به رسمیت بشناسند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: تیم مذاکره کننده با الگوگیری از سخنان مقام معظم رهبری نرمش قهرمانانه را در مذاکرات مدنظر قرار دهد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با تاکید بر ایستادگی تیم مذاکره کننده بر حقوق بر حق ملت عنوان کرد: ما طبق قراردادهای ان.پی.تی عمل کرده‌ و زیر بار فشار و زور نیز نمی‌رویم و می‌دانیم که آمریکا به دنبال بهانه جویی است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon