دنیای سرمایه‌گذاری غرب با بحران مواجه شده است‌

دنیای سرمایه‌گذاری غرب با بحران مواجه شده است‌

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دنیای سرمایه گذاری دچار بحران عمیقی شده است و بحران‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی در حال فروپاشی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اسدالله بادامچیان شامگاه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند اظهار کرد: کرسی های آزاد اندیشی همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است.

وی افزود: باید فضای صمیمی در دانشگاهها برای کرسی های آزاد اندیشی فراهم شود وهمه بتوانند اظهار نظر کنند ولی در مقابل اظهار نظر نباید افراد به یکدیگر توهین کنند.

قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و قائم مقام جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: یک جامعه پویا نمی تواند بدون پیشنهاد و انتقاد باشد، جامعه‌ای پویا است که جبهه مخالف و موافق در آن بتوانند به راحتی با حفظ حرمت اظهار نظر کنند و به یکدیگر احترام بگذارند.

بادامچیان افزود:خداوند بشر را در این دنیا آفریده تا بتواند دنیا وآخرت خود را بسازد و انسان با اراده واختیاری که خداوند برای او مقدر کرده سرنوشت خود را رقم می‌زند.

وی اظهار کرد: برای پدید آمدن این انقلاب زحمات فراوانی کشیده شده، خون های زیادی ریخته شده است اگر در جامعه افراد با وجود اختلاف سلیقه های متفاوت با یکدیگر در راستای پیشرف اهداف نظام متحد وقوی باشند، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی وقائم مقام جبهه پیروان خط امام  ورهبری گفت : اگر در جامعه هر کسی ساز خود را بزند و برای پیشرفت نظریات خود گام بردارد دشمن از این وضعیت سوء استفاده و برای ملت توطئه چینی می‌کند.

بادامچیان افزود: امروز جهان دریک پیچ تند تاریخی قرار دارد و باید نظمی جدید بر دنیا حاکم شود، پس چه خوب است اگر این نظم بر پایه اسلام باشد.

وی اظهار کرد: استکبار نمی‌خواهد ببیند که کشور ایران در زمینه های مختلف پیشرفت داشته باشد و ملت ایران با یکدیگر متحد باشند، ما باید در جامعه بر اساس اسلام ناب محمدی  نه اسلام روشنفکری، نه اسلام آمریکایی گام برداریم.

قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و قائم مقام جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: امام خمینی(ره) در مقابل رژیم منحوس ستم شاهی ایستاد، رژیم که پشتوانه اش آمریکا بود توسط امام از هم فرو پاشید و در این فروپاشی آمریکا هم شکست خورد.

بادامچیان افزود: امام خمینی(ره) ملتی را به وجود آورد که زن ومرد آن در مقابل گلوله ایستادند و توسط این ملت امروز جوانان ما با وجود تحریم در انرژی هسته‌ای به موفقیت رسیدند.

وی اظهار کرد: دنیای سرمایه گذاری دچار بحران عمیقی شده است و بحران‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی در حال فروپاشی است  و متاسفانه هنوز گاهی در دانشگاههای ما تحت تاثیر افکار غرب قرار می‌گیرند.

وی گفت: برای پایداری نظم و انقلاب باید همه در کنار یکدیگر با وجود اختلاف سلیقه برای پیشرفت نظام و تحقق فرمایشات رهبری گام برداریم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon