فن‌خال: با پیروزی در ۲ بازی بعدی می‌توانیم بگوییم تیمی منسجم هستیم

فن‌خال: با پیروزی در 2 بازی بعدی می‌توانیم بگوییم تیمی منسجم هستیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی هلندی منچستریونایتد معتقد است با پیروزی مقابل توپچی‌های لندن نمی‌توان گفت که شیاطین سرخ تیمی منسجم دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال در پی برتری 2 بر یک شاگردانش در خانه آرسنال در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس گفت: نتیجه شگفت‌انگیزی بود. ما مصدومان زیادی در ترکیب‌مان داریم ولی با این وجود به پیروزی رسیدیم. در بازی‌های خارج از خانه کار همیشه خیلی دشوار است.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ که در این بازی از سیستم بازی 2-1-4-3 استفاده کرد، تصریح کرد: آرسنال تیم خیلی خوب و تهاجمی است. من به این ویژگی آرسنالی‌ها آشنا بودم برای همین بود که از این استراتژی استفاده کردم و از نتیجه به دست‌آمده خوشحالم. البته باید این را هم در نظر گرفت که اگر چهار یا پنج موقعیت آنها در نیمه نخست تبدیل به گل می‌شد شاید نتیجه این بازی چیز دیگری می‌شد.

فن‌خال که حالا شاگردانش جزو چهار تیم برتر لیگ جزیره هستند، عنوان کرد: باید ببینیم که پس از این چه اتفاقی خواهد افتاد. البته شاگردانم از کسب نخستین پیروزی خارج از خانه خود در فصل جاری لیگ برتر در رختکن هیجان‌زده بودند ولی این تنها یک پیروزی است. باید دو بازی بعدی خانگی‌ خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم و آنوقت است که می‌توانیم بگوییم تیمی منسجم داریم و چشم به رده‌های بالایی جدول خواهیم داشت، نه پایین جدول.

انتهای پیام/

اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon