شرکت‌های دانش بنیان در قزوین حمایت می‌شوند

شرکت‌های دانش بنیان در قزوین حمایت می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: توسعه شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های استانداری قزوین است که در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین عباسعلی درافشانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از رویکردهای دولت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری توجه به برنامه‌های علمی و فرهنگی و نیز توسعه شرکت‌های دانش بنیان است یکی از اولویت‌های استانداری قزوین است که در دستور کار قرار گرفته و حمایت می‌شوند.

وی افزود: در هیمن راستا برای برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز حمایت از فناوری‌های کشور هر ساله هفته پژوهش در کشور برگزار می‌شود تا با تجلیل از  فعالان این عرصه و تشویق آنها زمینه بروز استعدادهای جوانان فراهم و انگیزه بیشتری برای آنها ایجاد شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته پژوهش تصریح کرد: برای اجرای برنامه‌های این هفته باید سعی کنیم تا میان دستگاه‌های اجرایی انسجام خاصی ایجاد شود تا از موازی‌کاری و هزینه‌های اضافی در این برنامه‌ها پیش‌گیری شود.

وی با اشاره به ضرورت هماهنگی میان دستگاه های اجرای برای انجام برنامه‌های هفته پژوهش در قزوین گفت: برنامه‌های هفته پژوهش در قزوین تدوین شده و ضرورت دارد تا دستگاه‌های اجرایی با ستاد برگزاری هفته پژوهش هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از نفرات برتر در حوزه دانش آموزی، داشجویی، اعضای هیات علمی، مراکز تحقیقات و موسسات پژوهشی در این هفته نیز برگزار می شود که هدف از آن ایجاد انگیزه بیشتر در میان محققان و پژوهشگران است.

درافشانی با اشاره به اینکه استان قزوین از نظر علمی دارای رتبه‌های برتر در سطح کشور است گفت: ضرورت دارد تا برنامه‌های این در سطح علمی و در خور شأن این استان برگزار شود.

وی بیان کرد: مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر در سالن دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار می‌شود که ضرورت دارد تا رسانه‌ها به ویژه صدا و سیمای مرکز قزوین این برنامه‌را به طور کامل پوشش داده و در این زمینه اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon