مشکلات ایثارگران قزوین برطرف می‌‌شود

مشکلات ایثارگران قزوین برطرف می‌‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان قزوین گفت: با دیدارها و نشست‌هایی که به صورت دوره‌ای با خانواده‌های شهدا و ایثار‌گران داشتیم، مشکلات معیشتی آن‌ها شناسایی شده و برطرف می‌شود.

به گزارش خبر گزاری تسنیم از قزوین، نادر نصیری صبح امروز در نشست با ایثارگران و خانواده شهدا اظهار کرد: تا به امروز دیدارهای خوبی در راستای برطرف کردن مشکلات خانواده شهدا و ایثار‌گران انجام گرفته است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم به زودی این مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا بر گردن ما حق دارند، افزود: شهدا با از خودگذشتگی و جان‌فشانی با خلوص نیت در هشت سال جنگ تحمیلی حضور پیدا کرده و جان خود را برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: هرچه به خانواده شهدا و ایثار‌گران خدمات‌رسانی کنیم باز هم جای کار دارد و باید همه دستگاه‌های اجرایی استان در راستای خدمت‌رسانی به این قشر به بنیاد شهید و امور ایثارگران کمک کنند.

نصیری از افزایش دانشجویان مرکز علمی و کاربردی بنیاد شهید قزوین خبر داد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی و تدابیری که اندیشیده‌ایم در سال تحصیلی جدید دانشجویان این مرکز افزایش یافته‌اند و شاهد بالا رفتن کیفیت آموزشی این مرکز بوده‌ایم.

وی اعلام کرد: در حال حاضر در مقطع تحصیلی کاردانی هفت رشته در مرکز علمی کاربردی بنیاد شهید قزوین فعال است و دانشجویان می‌توانند در مقطع کارشناسی در چهار رشته تحصیل کنند.

مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین استفاده از نقطه نظرات اساتید و دانشجویان را یکی از عوامل موفقیت این مرکز آموزشی دانست و اظهار کرد: برای این که کیفیت آموزشی مرکز علمی و کاربردی بنیاد شهید قزوین ارتقا یابد در تلاش هستیم تا از نظرات کارشناسان و اساتید این حوزه بهترین بهره را ببریم.

نصیری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بنیاد شهید استان قزوین گفت: ما تمام ظرفیت خود را برای بهبود معیشت خانواده‌های ایثارگر به کار میگیریم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد که البته در این مسیر نقش سایر دستگاه‌های اجرایی بسیار حائز اهمیت است و نیاز‌مند کمک این دستگاه‌ها هستیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon