طرح ارائه خدمات الکترونیکی در مناطق سه‌گانه شهرداری قزوین اجرا شد

طرح ارائه خدمات الکترونیکی در مناطق سه‌گانه شهرداری قزوین اجرا شد

خبرگزاری تسنیم: شهردار قزوین گفت: ارائه خدمات سنتی در واحدهای شهرسازی، درآمد و نوسازی مناطق سه‌گانه شهرداری قزوین باید به طور کامل حذف شود و خدمات الکترونیک جایگزین آن شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین مسعود نصرتی ساعتی پیش در بازدید از مراحل اجرای سیستم سرا 8 (سیستم یکپارچه شهرسازی، نوسازی و درآمد) اظهار کرد: مشکلات اجرایی شدن سیستم سرا 8 در مناطق سه گانه شهرداری قزوین باید به طور کامل حل شود و ارائه خدمات در این زمینه باید بدون هیچ نقصی به شهروندان انجام شود.

وی بیان کرد: ارائه خدمات به شهروندان از حالت دستی و سنتی باید خارج شود و به صورت سیستمی و الکترونیکی انجام شود.

نصرتی تصریح کرد: باید به دنبال ارتقاء رضایت شهروندان از ارائه خدمات در شهرداری قزوین به ویژه در واحدهای شهرسازی، نوسازی و درآمد باشیم و در این زمیه تمام تلاش خود را بکنیم تا کار شهروندان در این زمینه سهل شود.

شهردار قزوین بیان کرد: تحول در نحوه ارائه خدمات یکی از مهمترین اولویت‌های شهرداری قزوین است، در دنیای امروز عنصر زمان از اهمیت بسیاری برخوردار است و شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی باید زمینه ای را فراهم کند که شهروندان در این باره سود ببرند.

نصرتی بیان کرد: ارائه خدمات غیرحضوری سبب تسریع در انجام امور شهروندان خواهد شد که این امر یکی از مهمترین خواسته های شهروندان از مجموعه مدیریت شهری است.

افزایش رضایت شهروندان در منطقه سه شهرداری قزوین

عبدالعلی دربندی‌زاده، مدیرمنطقه سه شهرداری قزوین نیز در این بازدید گفت: در تلاش هستیم تا با ارائه خدمات مناسب و سریع به شهروندان، رضایت شهروندان را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب یکی از سیاست‌های این مجموعه است که امیدواریم اقدامات انجام داده شده رضایت شهروندان را جلب کرده باشد، شهروندان از ارائه خدمات الکترونیکی بسیار استقبال می‌کنند و در این زمینه باید تمام مشکلات برطرف شود.

مدیرمنطقه سه شهرداری قزوین در ادامه توضیحات لازم را به شهردار قزوین و همراهانش در مورد ارائه خدمات به شهروندان به ویژه در واحدهای شهرسازی، نوسازی و درآمد ارائه داد.

شهردار قزوین در این بازدید از نزدیک در جریان مراحل اجرای سیستم یکپارچه شهرسازی، نوسازی و درآمد این منطقه قرار گرفت و برای حل مشکلات موجود دستورات لازم را صادر کرد.

نصرتی در گفت‌وگو با تعدادی از ارباب رجوعان درباره دلیل مراجعه آنان و ارائه خدمات الکتروینکی سئوال کرد و تعدادی از آنان مطالبی را درخواست و شهرداری قزوین نیز در جریان در خواست‌های آنان قرار گرفت.

در این بازدید در کنار شهردار قزوین، معاون شهرسازی و معماری، مدیر منطقه سه، مدیر عامل سازمان فاوا، مسوولان درآمد مناطق سه‌گانه شهرداری، مدیر اداره درآمد، مسئولان شهرسازی مناطق سه گانه شهرداری و سایر مسئولان ذیربط و کارشناسان سیستم سرا حضور داشتند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon