۸ کشته و ۱۰ زخمی بر اثر انفجاری جدید در جنوب بغداد

8 کشته و 10 زخمی بر اثر انفجاری جدید در جنوب بغداد

خبرگزاری تسنیم: بر اثر وقوع یک انفجار جدید در منطقه یوسفیه واقع در جنوب بغداد ۸ تن کشته و بیش از ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری العربیه، بر اثر وقوع یک انفجار در منطقه یوسفیه واقع در جنوب بغداد 8 تن کشته و بیش از 10 نفر دیگر زخمی شدند.

درهمین حال، مسئولان محلی عراقی گفتند که گروه داعش 25 عضو عشیره اهل سنت البوفهد را در جریان حمله به شهر رمادی در استان الانبار به قتل رساندند.

یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق نیز اعلام کرد که یک یگان از اعضای عشایر توانستند 9 تروریست داعش را در شمال منطقه بیجی به هلاکت برسانند.

این منبع به السومریه نیوز گفت: اعضای قبلیه العبید نیز با ایجاد کمین بر سر راه عناصر داعش در منطقه الفتحه در شمال ناحیه بیجی، 9 نفر از آنها را به هلاکت رساندند.

درهمین حال، فرماندهی عملیات بغداد از کشته شدن 12 تروریست و انهدام دو مخفیگاه آنها در جنوب شهر بغداد خبر داد.

این مقام مسئول افزود: شماری از افراد مورد پیگرد نیز بر اساس قانون مبارزه با تروریسم در مناطق مختلف بغداد دستگیر شدند. دو خانه بمبگذاری شده در منطقه عوده الشکر در غرب بغداد نیز تحت کنترل نیروهای امنیتی درآمد و سه مخفیگاه تروریست ها نیز در محدوده کمربند غربی شهر بغداد منهدم شد و سه خودروی حامل تروریست ها نیز منهدم شد.

براساس اعلام این فرماندهی، چهار محموله سلاح و مواد منفجر نیز در محدود کمربند غربی شهر بغداد کشف و ضبط شد و 28 بمب نیز کشف و خنثی شد

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان