بسیجیان از کمترین امکانات بهترین توفیقات را حاصل می‌کنند

بسیجیان از کمترین امکانات بهترین توفیقات را حاصل می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: بسیجیان سلحشور به خاطر دین و تعهد عازم مناطق جنگی شدند و از همین حداقل امکانات بهترین توفیقات را حاصل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیماستان تهران، فرهاد بشیری در مراسم یادمان شهدای مدافع حرم در مسجد جامع شریف‌آباد پاکدشت با بیان اینکه بسیج منشأ امید و آرزوست، اظهار داشت: بسیجیان سلحشور به خاطر دین و تعهد بدون کمترین امکانات، عازم مناطق جنگی شدند و توانستند از همین حداقل امکانات بهترین و بیشترین توفیقات را حاصل کنند.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج به مذاکرات اخیر ایران و 1+5  و تلاش‌های بی‌وقفه تیم مذاکره‌کننده کشورمان اشاره کرد و گفت: اینجا فرصت مناسبی است تا به تیم مذاکره‌کننده خسته نباشید بگوییم، امروز پرچم عزت و غرور به دست ملت باصلابتی است که هرگز به خود خستگی راه نمی‌دهد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس عنوان کرد: همان‌طور که امام حسین (ع) فریاد «هیئات من الذله» را سر دادند ملت ایران نیز ذلت، خستگی را نمی‌پذیرند، امروز گام‌به‌گام این مسیر را طی می‌کنیم تا بتوانیم به موفقیتی که مدنظر نظام و مردم است برسیم.

بشیری افزود: در حال حاضر شهرستان شهیدپرور پاکدشت از ظریفت‌ها و امکانات خوبی برخوردار است و قبل از شروع این مراسم کلنگ یک حسینیه زده شد که این نشان می‌دهد همکاری و همدلی بین مسئولان این شهرستان برقرار است.

وی در مجلس تصریح کرد: پاکدشت شهر فرهنگ، دین و شهادت است، اوایل جنگ تحمیلی وقتی صدام شروع به عصیان کرده بود جمع زیادی از جوانان پاکدشت در مناطق مختلف به‌ویژه خوزستان حضور داشتند و شهدای زیادی هم تقدیم این انقلاب کردند.

نماینده مردم پاکدشت به رشادت جوانان پاکدشت در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: این جوانان در بسیاری از مناطق جنگی و عملیات‌ها حضور داشتند به‌ویژه در عملیات مرصاد که بیشترین جوانان پاکدشت در این عملیات به شهادت رسیدند.

بشیری بیان کرد: این جوانان به دنبال حفظ ارزش‌ها وزنده نگه‌داشتن آن‌ها بودند تا کشور ایران بتواند برای رسیدن به توسعه از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اقدامات جدی در سطح شهرستان صورت گرفته است که این در وهله اول نشان‌دهنده وجود فرهنگ شهادت در سطح شهرستان و سپس نشان‌دهنده همیاری و همدلی بین مسئولان این شهرستان است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon