تجمع بزرگ بسیجیان کرمانشاهی برگزار می‌شود

تجمع بزرگ بسیجیان کرمانشاهی برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان کرمانشاه گفت: تجمع بزرگ بسیجیان در مراسم شکوه مقاومت همزمان با روز تأسیس بسیج مستضعفین با حضور دانش‌آموزان بسیجی کرمانشاه همراه با سایر اقشار بسیجی استان برگزار می‌شود.

عبداله زمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار کرد: در نخستین روز هفته بسیج نشست بصیرتی فرماندهان واحد و حلقه‌های تربیتی برادران و خواهران بسیجی در مصلاهای نماز جمعه پیش از ایراد خطبه‌های نماز، ارسال پیامک تبریک هفته بسیج و اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب برگزار شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان کرمانشاه بیان کرد: اعزام آخرین کاروان راهیان نور غرب در دور دوم اعزام‌ها، به صدا درآمدن زنگ بسیج و مقاومت و برگزاری مسابقه وصیت نامه شهیده فوزیه شیردل از برنامه‌های اجرا شده در روز گذشته بود.

زمانی با اشاره به اینکه صبح امروز مراسم صبحگاه با موضوع دجال‌واره در مدارس شهرستان برگزار شد گفت: برگزاری مسابقات نشریه دیواری با موضوع اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و مسابقه پیامکی بسیج از دیگر برنامه‌های برگزار شده امروز است.

وی با اعلام برپایی نمایشگاه مقابله با دجال‌واره در طول هفته بسیج و سرکشی روزانه هریک از نواحی بسیج شهرستان از خانواده‌های شهدا از برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان در مراسم  شکوه مقاومت در روز تأسیس بسیج مستضعفین با حضور دانش‌آموزان همراه با سایر اقشار بسیجی جامعه خبر داد.

انتهای پیام / آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon