آیت الله جزایری:کنگره جریان‌های تکفیری عاملی جهت مقابله با رشد گروه‌های تکفیری باشد


آیت الله جزایری:کنگره جریان‌های تکفیری عاملی جهت مقابله با رشد گروه‌های تکفیری باشد

خبرگزاری تسنیم: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات جاهلانه جریان‌های تکفیری گفت: امیدوارم برگزاری این کنگره‌ها عاملی شود تا جلوی رشد جریان‌های تکفیری و فعالیت‌های جاهلانه آن‌ها گرفته شود.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری درحاشیه برگزاری کنگره جریان‌های تکفیری و افراطی در گفت‌و‌گو با خبرنگارتسنیم در قم، با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره جریان‌های تکفیری اظهار داشت: برگزاری این کنگره یک عمل صالح و بسیار ارزشمندی است که هم جامعه اسلامی و هم کل بشریت به آن نیازمند است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر نقش موثر مرجعیت و حوزه علمیه جهت برگزاری این کنفرانس بیان کرد: این کنفرانس با ابتکار و همت دو مرجع تقلید جهان تشیع آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله سبحانی برگزار شده است که کار بسیار شایسته‌ای است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: برگزاری این کنگره کار بسیار مهمی است که مورد استقبال علمای جهان اسلام اعم از شیعه وسنی و کشورهای مختلف جهان قرار گرفته است علمای اهل سنت هم استقبال خوبی کردند و حضور یافتند ویا پیام وحدت خود را فرستادند.

آیت الله جزایری با اشاره به اقدامات جاهلانه جریان‌های تکفیری بیان کرد: امیدوارم برگزاری این کنگره‌ها عاملی شود تا جلوی رشد جریان‌های تکفیری و فعالیت‌های آن‌ها گرفته شود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به آگاه‌سازی ملت‌ها از اهداف جریان‌های تکفیری خاطرنشان کرد: باید به مردم دنیا این پیغام داده شود که فریب جریان‌های تکفیری را نخورند و سعی شود تا ملت‌ها را از اهداف شوم و پلید گروه‌های تکفیری آگاه سازیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon