پروژه‌های نیمه تمام عمرانی مازندران دارای ردیف اعتباری می‌شوند

پروژه‌های نیمه تمام عمرانی مازندران دارای ردیف اعتباری می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران گفت: پروژه‌های نیمه تمام عمرانی استان دارای ردیف اعتباری ویژه برای تکمیل در بودجه ۹۴ می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، علی احسانی در جلسه ستاد بودجه اعتبارات سال 94، تغییر رویکرد استان و نیل به سوی توسعه بخش خصوصی و افزایش سرمایه گذاری را به عنوان حربه‌ای کارا در جذب منابع دانست و اظهار کرد: ظرفیت‌های فراوانی در راستای افزایش جذب اعتبارات و پروژه‌های ملی و خاص برای استان وجود دارد که با وجود وقوف به این ظرفیت‌ها در مقطع تنظیم لایحه بودجه سال 94باید کوشا باشیم.

وی، ظرفیت وزارتخانه‌ها در حوزه‌های مختلف و حضور نمایندگان مردم شهرستان هاب مختلف استان در مجلس شورای اسلامی را نیز مورد تأکید قرار داد و افزود: مذاکرات مدیران دستگاههای اجرایی استان با وزرای دولت در بخش های مختلف، حضور مستمر در دوایر دولتی مرتبط به منظور بیان مشکلات استان در بخش های مختلف می‌تواند راهگشای حل و فصل بسیاری از مشکلات استان در افزایش سقف اعتبارات باشد.

احسانی به نقش تشکل‌های مستقل تولیدی در ارائه پیشنهادات تبصره‌ای نیز اشاره و اذعان کرد: در این بخش، هماهنگی و انجام بررسی‌های کارشناسی برای تهیه تبصره‌های مورد نیاز در اولویت است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف بخصوص در بخش ساخت راه را نیز مهم دانست و گفت: در راه پیشرفت استان و بهره مندی از مزایای بالقوه آن باید به گونه ای عمل نماییم تا از حداقل ظرفیت‌ها و امکانات، بیشترین بهره برداری را داشته باشیم.

وی توجه به اقلیم استان و حادثه خیز بودن آن را زمینه مناسبی برای جذب اعتبارات در قالب "شاخص خطر" در حوادث ذکر و بر لزوم برنامه ریزی همه جانبه برای توسعه استان تأکید کرد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon