آیت‌اللهی: ۲ نفر را برای سرمربیگری جوانان و نوجوانان به هیئت رئیسه معرفی می‌کنیم

آیت‌اللهی: 2 نفر را برای سرمربیگری جوانان و نوجوانان به هیئت رئیسه معرفی می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: اسامی سرمربیان مورد نظر برای تیم‌های نوجوانان و جوانان بعد از تائید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سید محمد هادی آیت‌اللهی، رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در رابطه با جلسه بعد از ظهر امروز (یک شنبه) این کمیته اظهار داشت: در ابتدای این نشست افاضلی درباره اردوی تدارکاتی تیم زیر 22 سال در قطر گزارشاتی ارائه کرد.

وی افزود: در رابطه با دعوت نامه‌ای که از کشور چین در خصوص حضور تیم ملی فوتسال ایران ارسال شده بود هم به بحث و بررسی پرداختیم که اعضای کمیته فنی با حضور تیم ملی فوتسال در این تورنمنت مخالفت کرد چرا که 3 روز بعد از برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و روسیه باید به این تورنمنت اعزام می‌شدند. در واقع تشخیص کمیته فنی بر این بود که حضور در تورنمنت چین از لحاظ فنی چندان مناسب نیست.

آیت‌اللهی درباره انتخاب سرمربیان تیم‌های جوانان و نوجوانان گفت: پس از بررسی برنامه‌های مربیان مورد نظر و جلسات مختلف، 2 نفر نهایی را انتخاب کرده و به رئیس فدراسیون معرفی خواهیم کرد تا تصمیم نهایی درباره انتخاب سرمربیان نوجوانان و جوانان گرفته شود. در واقع طبق قانون رئیس فدراسیون فوتبال بر اساس ماده 43 اساسنامه فدراسیون فوتبال 2  مربی مورد نظر را به هیئت رئیسه فدراسیون معرفی کرده و پس از تأیید هیئت رئیسه، اسامی مربیان مورد نظر از سوی سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد. اگر اعضای هیئت رئیسه با 2 مربی فوق مخالفت داشته باشند، سراغ دیگر گزینه‌ها می‌رویم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon