دنبال رای دوره بعدانتخابات مجلس نیستم

دنبال رای دوره بعدانتخابات مجلس نیستم

خبرگزاری تسنیم:رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت:من با اعتقاد به خدمت عمل کرده‌ام و حتی یک ذره هم دنبال رای دوره بعدانتخابات مجلس نیستم وماباید به دنبال ایجاد فرصت‌های خوب وآرامش برای مردم باشیم که آن برای ما ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نیشابور، علی مروی صبح امروز در جمع کارکنان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور، اظهار کرد:  نیشابور همیشه فرهنگ شهر بوده ولی همیشه ابر شهر نبوده است و باید فضای فرهنگی شایسته مردم ساماندهی شود و باپیگیری های مستمر فضای حاکم را شکست و ایجاد رضایت بین هنرمندان سبب آرامش و تحول و حرکت جدی در فرهنگ نیشابور می‌شود.

وی گفت: متاسفانه گاهی نقش و جایگاه فرهنگ وارشاد اسلامی فراموش شده امیدواریم با حضور رئیس جدید اگر نابسامانی که در مجموعه فرهنگی وهنری  بوده است باهمت و همکاری اهالی فرهنگ وهنر وهمکاران به جایگاه اصلی خود برگردد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای سفری کاری به تاجیکستان رفته بودم ،اساتید و شاعران تاجیک وقتی اسم نیشابور را می شنیدند از این شهر با عظمت یادکرده و اطلاعات آنها درباره نیشابور از ما غنی تر بود .

مروی خاطرنشان کرد:مردم نیشابور فرهنگ دوست و علاقه مند به مسائل فرهنگی هستند که باید در شان ایشان برنامه تولید کرد و من از هیچ تلاشی برای کمک به این اداره دریغ نخواهم کرد و نگاه من از ابتدا فرهنگی بوده و هست و افتخارم این است که خود یک فرهنگی هستم .

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: من با اعتقاد به خدمت عمل کرده ام و حتی یک ذره هم دنبال رای دوره بعد نیستم وماباید به دنبال ایجاد فرصت های خوب وآرامش برای مردم باشیم که آن برای ما ارزشمند است واعتقادراسخ دارم ما باید به دنبال بهترین ها  برای هر مجموعه ای باشیم و از رابطه مداری پرهیز کنیم.

وی تصریح کرد:من با این تغییر مدیریتی که سبب ایجادرضایت بین هنرمندان شده به آینده اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور خوش بین هستم وامیدوارم که مجموعه بتواند کارهای فرهنگی وهنری خوب واثربخشی در شهر برای مردم انجام  دهد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon