رونمایی از ۱۹ عنوان کتاب در هفته بسیج اصفهان

رونمایی از 19 عنوان کتاب در هفته بسیج اصفهان

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: امسال ۱۹ عنوان کتاب در هفته بسیج از سوی اقشار مختلف بسیج اصفهان در موضوعات مختلف رونمایی می‌شود.

سرهنگ محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه هفته بسیج در اصفهان نسبت به سال گدشته تغییرات محسوسی داشته و دلیل آن نیز برنامه‌‌های جنبی و جذابی بوده که تدارک دیده شده است.

وی افزود: این نمایشگاه با عنوان شکوه مجاهدت، برگرفته از صحبت‌های مقام معظم رهبری بوده که فرمودند هر جا مجاهدت بوده، همانجا نیز بسیج است.

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان بیان کرد: در این نمایشگاه اقشار مختلف بسیج در 61 غرفه برنامه‌ها و عملکرد و اهداف خود را در به معرض نمایش گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی بوده و در این نمایشگاه به این نکته و شعار مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای شده است؛ همچنین برنامه‌های فرهنگی از اقشار مختلف به نمایش گذاشته شده و نمایش و ارائه عملکرد اقشار مختلف بسیج که در عرضه تولیدات فرهنگی و تولیدات اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند، از دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌رود.

سرهنگ احمدی با اشاره به برنامه‌های جنبی نمایشگاه اظهار کرد: فروشگاه کتاب با تخفیف 50 درصد که از کتاب‌های ارزنده و مفید بوده از دیگر برنامه‌های نمایشگاه به شمار می‌رود و همچنین در حوزه اقتصاد مقاومتی که حاصل تولیدات بسیجیان بوده، صنایع دستی، تولیدات شیلات، فرش و موضوعات کشاورزی به نمایش و فروش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها نشان می‌دهد که بسیج در عرصه تولید تلاش می‌کند، گفت: در این نمایشگاه مشاوره کار تولیدی وجود داشته و تولیدکنندگان در این نمایشگاه حضور داشته و هنگام معرفی  تولید خود به مشاوره درباره چگونگی ورود به این حوزه و تولید مناسب با سرمایه کم می‌پردازند.

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان به برنامه‌های دیگر اشاره کرد و افزود: خدمات پزشکی مانند بینایی‌سنجی، تست خون، مشاوره پزشکی و خانواده  نیز در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی سپاه بیان کرد: امسال 19 عنوان کتاب در هفته بسیج رونمایی می‌شود که علاوه بر آن در حوزه تولید سرود و تئاتر بیش از 110 گروه سرود و 110  تئاتر از نیروهای بسیجی حلقه‌های صالحین بوده‌اند.

سرهنگ احمدی خاطرنشان کرد: تا پایان سال به واسطه آموزش‌هایی که به بسیجیان داده شده، بیش از 110 عنوان کتاب به رشته تحریر در می‌آید.

وی افزود: گرامیداشت روز شهرستان یکی از برنامه‌هایی بسیج بوده که امسال انجام شده و در آن، هر شهرستان با مشورت ائمه جمعه و کارگروه‌های فرهنگی، روز مشخصی را که حکایت از ارزش‌های آن شهرستان بوده به عنوان برنامه‌های بزرگداشت قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon