بازی سختی مقابل فجر شهید سپاسی داریم

بازی سختی مقابل فجر شهید سپاسی داریم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه بازی سختی مقابل فجر شهید سپاسی داریم، گفت: برای کسب ۳ امتیاز مقابل این تیم به میدان می‌رویم.

عباس چمنیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران درباره بازی عصر فردا نفت و گاز و فجر شهیدسپاسی شیراز، اظهار داشت: ما در دو بازی اخیر با وجود اینکه تیم برتر میدان بودیم و نسبت به حریف بازی بهتری انجام دادیم، متأسفانه نتایج خوبی کسب نکردیم.

وی با اشاره به اینکه با وجود اینکه آمار بهترین خط حمله را در اختیار داریم ولی در دو بازی اخیر به حریفان خود نتوانستیم گل بزنیم، افزود: در بازی اخیر مقابل استقلال اهواز عملکرد بسیار خوبی داشتیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه‌ حریف ایجاد کردیم ولی بازیکنان در زدن ضربات آخر بی دقت بودند و البته کمی شانس در این دیدار با ما یار نبود.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: در هفته اخیر تمام تمرکز خود را برای برطرف کردن مشکل گلزنی مهاجمان تیم گذاشتیم و خدا را شکر بازیکنان تمرینات خوبی را انجام داده‌اند.

چمنیان فجر شهید سپاسی شیراز را تیمی بسیار خوب دانست و تصریح کرد: این تیم بازیکنان باتجربه و جوانی دارد و یکی از تیم‌های خوب گروه ما است.

وی با بیان اینکه اطمینان داریم که مقابل فجرشهیدسپاسی خوب بازی می‌کنیم، عنوان کرد: تیم فجر از کادر فنی خوبی برخوردار بوده و کلانتری سرمربی این تیم یک سرمربی بسیار خوبی بوده و توانسته یک بار این تیم را به لیگ برتر آورد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه بازی سختی مقابل فجرشهیدسپاسی داریم، ابراز کرد: برای کسب 3 امتیاز مقابل این تیم به میدان می‌رویم.

چمنیان با اشاره به اینکه در بازی مقابل فجر 4 مصدوم و یک محروم داریم، افزود: البته ما بازیکنان با انگیزه‌ای داریم که می‌توانند جای خالی بازیکنان اصلی را به خوبی پر کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon