تسهیلات بانکی در کهگیلویه عادلانه توزیع شود

تسهیلات بانکی در کهگیلویه عادلانه توزیع شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار کهگیلویه گفت: در ارائه تسهیلات بانکی انصاف باید رعایت شود و پرداخت تسهیلات نباید فراتر از قانون و زیرچتر فردیت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، عصر امروز نشست کمیته امور بانکی شهرستان با حضور فرماندار کهگیلویه، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و مدیران بانکی با محوریت طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

سید کرامت الله کریمی اظهار داشت: بانک‌ها ظرفیتی برای ایجاد اشتغال،رشد و پویایی در جامعه هستند که نبض اقتصادی جامعه را برعهده دارند.

فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه این نشست باید از دومنظر بررسی شود،ابراز کرد: یکی ساختار که در سطح کلان و یا خرد چگونه می‌تواند نقش بانک‌ها را به عنوان متولی در میزان رضایتمندی مردم فراهم کند.

کریمی بابیان اینکه میزان پاسخگویی مردم در پرداخت معوقات به بانک‌ها را نیز مهم دانست و خواستار یک گزارش 6ماهه از عملکرد بانک‌های عامل در شهرستان،میزان معوقات بانک‌ها از مردم و میزان اشتغالزایی شد.

وی یکی از شاخص‌های یک بانک موفق را جلب و میزان رضایتمندی مردم دانست و عنوان کرد: در ارائه تسهیلات بانکی انصاف باید رعایت شود و پرداخت تسهیلات نباید فراتر از قانون و زیرچتر فردیت قرار گیرد.

کریمی بابیان اینکه مدیران شهرستانی بعضی اختیاراتی دارند و می‌توانند از آنها به نحو مطلوب و در راستای توسعه شهرستان استفاده کنند،گفت: هدف همه ما رضایتمندی عمومی است.

وی بابیان اینکه جابه جایی در شعبه‌های بانکی با هماهنگی فرمانداری انجام شود،بیان کرد: مدیران کل که به شهرستان سفر می‌کنند با فرمانداری  برای تأمین امنیت گفتاری و ساختاری خود هماهنگی کنند.

کریمی تصریح کرد: فراتر یا فروتر از قانون گام برندارید و اگرجایی قانون اجازه ضمانت‌نامه استثنایی قایل می‌شود با انصاف و برای همگان باشد.

وی بابیان اینکه بوروکراسی در جوامع مدرن سبب پیشرفت یک جامعه است،بیان کرد: متأسفانه این امر در کشور ما دست و پاگیر و کاغذبازی است و خواستار تعامل بانک‌ها باسایر ادارات شد.

انتهای پیام/ ب

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon