کارمندان بسیجی قزوین به روستائیان مشاوره رایگان ارائه می‌دهند

کارمندان بسیجی قزوین به روستائیان مشاوره رایگان ارائه می‌دهند

خبرگزاری تسنیم: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: با هدف پاسخگویی به سئوالات مردم، کارمندان بسیجی قزوین به روستائیان مشاوره رایگان می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی عصر امروز در آیین گرامیداشت هفته بسیج که با حضور جمعی از فرماندهان سپاه در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بسیج لشگر مخلص خداست و باید فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه اشاعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه مکتب بسیج امروز جهانی شده است، تصریح کرد: تفکر و مکتب بسیج به تمام دنیا صادر می‌شود و می‌بینیم که بسیاری از کشورها از این مکتب استفاده می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: برنامه‌های هفته بسیج در دستگاه‌های اجرای قزوین باشکوه برگزار شود و فرهنگ بسیج در جامعه اشاعه یابد.

وی عنوان کرد: بدون شک بسیج از معجزات الهی است و اگر این معجزه نبود انقلاب اسلامی در آن شرایط حساس به پیروزی نمی‌رسید.

معبودی تصریح کرد: با هدف پاسخگویی به سئوالات مردم، کارمندان بسیجی قزوین به روستاییان مشاوره رایگان می دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: برنامه‌های هفته بسیج در دستگاه‌های اجرای قزوین باشکوه برگزار شود و فرهنگ بسیج در جامعه اشاعه یابد.

معبودی در بیان خصوصیات و ویژگی‌های بسیج خاطر‌نشان کرد: بسیج همواره زنده و فعال است و نسبت به شرایط بی‌تفاوت نیست، همچنین بسیج همواره در حال تغییر‌یافتگی و پیشرفت است و این سیال بودن بسیج از ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد: لازم است بسیجی خلاق و نو‌آور باشد و از فکر خود استفاده کند تا مشکلات پیش‌بینی نشده را نیز برطرف کند.

معبودی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز همین خلاقیت بارها به کمکمان آمد و الّا با وجود امکانات ناچیز نمی‌توانستیم به آن توفیقات دست یابیم.

وی خدمت به مردم را از دیگر ویژگی‌های بسیج نام برد و تصریح کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که همواره برای مردم سودمند است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد: بسیجی مومن به قدرت الهی اتکا می‌کند و همواره دلش با خداوند بوده و می‌داند چون با خداوند است، پیروزی قطعی با اوست.

معبودی افزود: بسیجی عاشق خداوند، ولایت و خدمت به خلق است و بسیجی منتظر است اما یک منتظر فعال که جهاد و تلاش می‌کند و تا بتواند زمینه را برای ظهور امام عصر(عج) فراهم می‌آورد.

وی تصریح کرد: بسیجی نیرویی بی‌ادعا است، یعنی کار می‌کند اما قصد خودنمایی ندارد و همچون شهید تهرانی مقدم که ادعایی نداشت و تا قبل از شهادت برای بسیاری ناشناخته بود، خدمت می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین خاطر‌نشان کرد‌: بسیجی دشمن‌شناس است و دوست و دشمن را اشتباه نمی‌گیرد، حال اگر چنین تفکری با چنین ویژگی‌هایی در جامعه‌ای پیاده شود، یقینا توفیقات الهی و پیشرفت به دست می‌آید.

در این مراسم از بسیجیان برگزیده سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon