بازاریان و اصناف نقش تعیین کننده‌ای در انقلاب داشته‌اند

بازاریان و اصناف نقش تعیین کننده‌ای در انقلاب داشته‌اند

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه بازار نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشته، گفت: بازار در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز نقش مهمی ایفا کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، رحمت الله صادقی شامگاه دوشنبه در همایش تبیین احکام تجارت و فقه بازار اسلامی در سالن سپاه شهید بهشتی سپاه گرگان و در جمع روسا و اعضای اتحادیه‌های صنفی و بازاریان استان اظهار داشت: بازاریان و اصناف نقش تعیین کننده‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی داشته‌اند.

وی افزود: بازاری متدین، محرم اسرار مردم است و کاسب متدین باید محل رفع مشکلات محرمان و مستضعفان باشد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بر اهمیت شناخت شاخصه‌های بزرگ انسانی تاریخ اصناف جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: بازاریان و اصناف نقش تعیین کننده‌ای در تاریخ انقلاب داشته اند که این نقش حاصل تلاش، اخلاص، روحیه بسیجی، ایثارگری، شهادت و شهامت بوده است.

صادقی بر ضرورت توسعه تفکر در حوزه اصناف و بازار تاکید و تصریح کرد: در حوزه تهدیدات نرم پس از تهدیدات سخت آسیب‌هایی به بخش نرم کشور وارد شده که یکی از این حوزه‌ها حوزه اصناف بوده است.

وی افزود: اصناف گلستان با ایجاد تشکل بسیج اصناف می‌توانند مشکلات بزرگ امور صنفی خود را برطرف کنند که ظرفیت بسیج در این حوزه قابل توجه است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه بدون تشکل نمی‎توان تفکر را توسعه داد، گفت: این تشکل به لحاظ اینکه وصل به عنصر ولایت است همواره پاکیزه می‎ماند و بسیج برای کمک در همه حوزه‎ها مانند اصناف ظرفیت بزرگی دارد که نبود آن سبب باقی ماندن آسیب‎های قشر اصناف می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon