احتمال آبگرفتگی معابر و بارش برف در گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد

احتمال آبگرفتگی معابر و بارش برف در گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش باران و برف از امروز در کهگیلویه و بویراحمد شدت گرفته است و احتمال آبگرفتگی معابر در مناطق گرمسیری استان و بارش برف در گردنه ها وجود دارد.

سید اسماعیل حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، با بیان اینکه باران و برف پدیده غالب 24 ساعت آینده استان خواهد بود، اظهار داشت: این بارش در گردنه ها و ارتفاعات به صورت برف و مناطق گرمسیر به صورت رعد و برق و بارش رگباری خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه فردا شب بارش کل آسمان استان را فرامی گیرد، افزود: عمده بارش ها به صورت رگباری خواهد بود و چون ویژگی بارش های رگباری این است که حجم بالایی از بارش در مدت زمان کمی اتفاق می افتد در نتیجه آبگرفتگی معابر دور از انتظار نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته اخیر دو سامانه بارشی وارد استان شده است اولین سامانه روز شنبه وارد استان شد و آثار خود را با بارش باران و رگبار پراکنده برجای گذاشت.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: سامانه دوم امروز وارد کهگیلویه و بویراحمد می شود و از شدت بیشتری نسبت به سامانه قبلی برخوردار است که امروز و امشب جو استان را تحت تأثیر خود قرار می دهد.

حسینی خاطرنشان کرد: در زمینه این سامانه بارشی اخطاریه و اطلاعیه از سوی هواشناسی صادر شده است و خطر آبرگرفتی معابر و برف در گردنه ها هشدار داده می شود.

به گزارش تسنیم, بارش برف و باران از شب گذشته در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است و اکنون آسمان بسیاری از نقاط استان سرشار از بارش رحمت الهی است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon