اجرای طرح "شیفت ایثار" در بسیج کارگری خراسان رضوی

اجرای طرح "شیفت ایثار" در بسیج کارگری خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم: رئیس بسیج کارگری خراسان رضوی با بیان اینکه ۱۸۶ سرگروه حلقه صالحین در بسیج کارگری استان فعالند، گفت: ۱۵ هزار نفر عضو بسیج کارگری خراسان هستند.

مهدی یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس در رابطه با برنامه‌های هفته بسیج این تشکل بسیج اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج از سوی بسیجیان کارگر طرح "شیفت ایثار"  با حضور هزار نفر از بسیجیان کارگر در هفت کارخانه سطح مشهد اجرا می‌شود.

وی افزود: در قالب این طرح بسیجیان کارگر با حضور در کارخانجات مختلف اقدام به اضافه کاری بدون دریافت حق الزحمه  فعالیت می‌کنند که در مجموع از سوی این افراد 2 هزار ساعت اضافه کاری در کارخانجات به ثبت می‌رسد.

یزدانی با اشاره به این مطلب که جامعه بسیج کارگری در اجتماع بسیجیان که در محل مجتمع آیه‌ها  برگزار می‌شود حضور پیدا می کنند، خاطرنشان کرد: حضور سرگروه‌های حلقه‌های صالحین و اعضای بسیج کارگری در نماز جمعه، شرکت در همایش کوهپیمایی از جمله برنامه‌های عمومی بسیج کارگری خراسان رضوی است.

وی به تعداد اعضای بسیج کارگری خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: 15 هزار نفر عضو بسیج کارگری خراسان رضوی هستند که از این تعداد 7 هزار نفر فعال و مابقی اعضا بصورت عادی هستند.

رئیس بسیج کارگری خراسان رضوی همچنین با اشاره به تعداد حلقه‌های صالحین فعال در بسیج کارگری خراسان رضوی تصریح کرد: 186 سرگروه حلقه صالحین در سطح خراسان رضوی در این تشکل بسیجی فعال است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی از سوی بسیج کارگری خراسان رضوی برای ایجاد تعامل و هم افزایی میان مدیران استانی، کارفرمایان و کارگران است، تصریح کرد: مهمترین برنامه‌های بسیج کارگری بصورت ابلاغی است که یکی از مهمترین برنامه‌های قابل اجرا تا پایان سال برگزاری کارگاه‌های هم اندیشی برگزار می‌شود.

یزدانی افزود: کارگاه‌های هم اندیشی و تخصصی ویژه مدیران، کارگران و کارفرمایان حوزه تولید و صنعت است که در این کارگاه‌ها بیش از 50 نفر از مسئولان استانی و نمایندگان اقشار کارگری حضور دارند.

رئیس بسیج کارگری خراسان رضوی عنوان کرد: پیش بینی شده این کارگاه‌های تخصصی بصورت دو ماه یکبار برگزار شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon