سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد: برای قهرمانی آمده‌ایم


سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد: برای قهرمانی آمده‌ایم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد یکی از مهمترین اهداف این تیم را دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر عنوان کرد.

منصور نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط تیم ووشوی دانشگاه آزاد اظهار داشت: این تیم به هیچ وجه تنها به صرف حضور پا به لیگ برتر ووشو نگذاشته و به دنبال رسیدن به سکوهای قهرمانی هستیم. خوشبختانه نفرات تیم ما انگیزه خوبی دارند و مسئولان دانشگاه آزاد نیز حمایت‌ خوبی از این تیم داشته‌اند. به امید خدا برای رسیدن به قهرمانی حرکت می‌کنیم و با قدرت مقابل حریفان خواهیم ایستاد.

وی افزود: در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر ووشو دوم هستیم اما هفته آینده مبارزه‌ مستقیمی با تیم صدر جدولی شهرداری بندرعباس داریم که امیدواریم با گذشتن از سد این تیم بتوانیم به صدر برسیم. البته تیم‌های دیگر لیگ نیز بسیار خوب هستند و از آنها غافل نخواهیم بود. تیم دانشگاه آزاد در مجموع با 170 میلیون تومان بسته شده و فکر می‌کنم با این سرمایه‌گذاری می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم.

سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد در مورد نایب قهرمانی تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی نیز عنوان کرد: قطعاً اگر در اردوهای آماده‌سازی بازی‌های آسیایی نیز آرامشی همچون اردوهای جام جهانی داشتیم در اینچئون بهتر نتیجه می‌گرفتیم. متأسفانه برخی افراد جو اردوهای آماده‌سازی را در آن زمان به هم زدند و همین مسئله اجازه کسب عناوین درخشان‌تر را به تیم ملی نداد.

نوروزی خاطرنشان کرد: خوشحالم که امروز وضعیت اردوها خوب است و بازیکنان با سرمربی تیم و دیگر مربیان بسیار هماهنگ هستند. موفقیت در جام جهانی اندونزی حاصل همین آرامش و فضای مناسب بود و امیدوارم در آینده نیز همین فضا را شاهد باشیم. در هر صورت این موفقیت را به جامعه ووشو تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon