حزب‌الله لبنان از آزادی یکی از رزمندگان خود خبر داد

حزب‌الله لبنان از آزادی یکی از رزمندگان خود خبر داد

خبرگزاری تسنیم: حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که "عماد عیاد" یکی از نیروهای این جنبش که در اسارت گروهک تروریستی "جبهه النصره" بود، آزاد شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، عماد عیاد رزمنده حزب الله که 50 روز در اسارت ارتش آزاد سوریه بود به آغوش خانواده اش بازگشت.
این رزمنده حزب الله که از اهالی ضاحیه جنوبی است مورد استقبال گرم مردم و مقامات حزب الله قرار گرفت.
حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که :"عماد عیاد" یکی از نیروهای این جنبش که در اسارت گروهک تروریستی "جبهه النصره" بود، آزاد شد.
حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که مذاکره با ربایندگان برای آزادی این اسیر عضو نیروهای حزب الله بیش از دو هفته به طول انجامید.
در این بیانیه آمده است که عماد لبنان عیاد در ازای آزادی دو نفر از اعضای گروهک تروریستی "جبهه النصره" که در اسارت حزب‌الله بودند، آزاد شد.
شیخ "نبیل قاووق"، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله که در مراسم استقبال از عماد عیاد شرکت داشت به سخنرانی در جمع استقبال کنندگان پرداخت.
معاون رییس شورای اجرایی حزب الله ضمن تبریک آزادی رزمنده مجاهد عماد عیاد گفت: آزادی عماد عیاد رزمنده حزب الله با تلاشهای زیاد حزب الله صورت گرفت اما آزادی و خوشحالی ما زمانی تکمیل می شود که اسرای نظامی لبنان از چنگ تکفیری ها و همه اسرای در چنگ اسراییل آزاد شوند.
وی عماد عیاد را امانت سید حسن نصرالله عنوان کرد و گفت ماموریت من این بود که این امانت را به خانواده اش برسانم.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان