برای صعود به لیگ برتر فوتبال برنامه داریم

برای صعود به لیگ برتر فوتبال برنامه داریم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: برای صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برنامه داریم و برای دستیابی به آن تلاش می‌کنیم.

محمدرضا مهاجری در پایان دیدار با تیم فوتبال اتکا گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: تیمی که بتواند در مسابقات فوتبال دسته یک تمرکز داشته و از داشته‌های خود به صورت مطلوب استفاده کند می‌تواند موفق باشد.

وی افزود: ما پارسال با اینکه از دسته دوم به لیگ یک صعود کردیم اما تا آستانه صعود به لیگ برتر رفتیم و اگر بازیکنان ما باتجربه‌تر عمل می‌کردند می‌توانستیم حتی مستقیم به لیگ برتر صعود کنیم اما امسال همه تلاش خود را می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد تصریح کرد: کار امسال ما نیز سخت است و با توجه به اینکه 11 بازیکن خود را در آغاز فصل از دست دادیم باید تا نیم فصل تحمل کنیم تا با رفع نواقص و جذب چند بازیکن بتوانیم نتایج مطلوب را در نیم فصل دوم کسب کنیم.

مهاجری با اشاره به پیروزی در این دیدار و صعود به جایگاه دوم جدول رده بندی افزود: همان طور که قبل از مسابقه نیز اعلام کردم دیدار با تیم اتکا گرگان سخت‌ترین مسابقه ما است و در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانیم به صعود امیدوار باشیم.

وی گفت: در این دیدار تیم اتکا بسیار خوب عمل کرد و بهترین نتیجه برای این دیدار حداقل نتیجه تساوی بود.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: ما در این دیدار 5 تا 6 بازیکن اصلی خود را نداشتیم و از 5 بازیکن جوان استفاده کردیم اما موفق شدیم نتیجه مورد نیاز را کسب کنیم.

مهاجری افزود: تیم اتکا تیم خوبی است و اگر کمی حمایت شود می‌تواند در مسابقات فوتبال دسته یک موفق باشد.

در هفته هفتم مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور تیم‌های اتکا گرگان و سیاه جامگان مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم مشهدی با نتیجه یک بر صفر میزبان خود اتکا گرگان را مغلوب کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon