طرح پایلوت تلفن همراه زائر در مشهد مقدس اجرایی می‌شود

طرح پایلوت تلفن همراه زائر در مشهد مقدس اجرایی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از اجرای طرح پایلوت تلفن همراه زائر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی آبسالان اظهار کرد: ما به دنبال راه‌اندازی مدلی از سرویس دهی به گردشگران و زائران هستیم که آنان بتوانند از طریق شبکه موبایل خود، نیازهای اطلاعاتی خود را پیرامون شهری که به آن سفر کرده‌اند، به همراه داشته باشند.

وی افزود: همچنین امکان در اختیار قرار دادن گوشی تلفن همراه به صورت اجاره‌ای برای گردشگران و زائرانی که تلفن همراهشان را که امکان ارائه اینگونه خدمات وجود ندارد، فراهم می‌شود.

آبسالان عنوان کرد: این تلفن‌های همراه در نسل گوشی‌های هوشمند ( اسمارت فون) با سیم کارت متصل به شبکه دیتا، در اختیار هتل‌های نمونه شهر قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه این طرح توسط همکاران سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد تنظیم و طراحی شده است، افزود: هم‌اکنون زیر ساخت‌ها و زمینه‌های اجرای این طرح فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: چند سالی است که این طرح طراحی شده است، اما زمینه اجرای آن به دلیل نداشتن زیرساخت‌ها تاکنون وجود نداشته که یکی از این موارد نبود وجود بستر شبکه دیتای موبایلی، اینترنت همراه موبایلی و... بوده است.

آبسالان بیان کرد: با توجه به عقد قراردادها با یک یا چند هتل، در فاز نخست این طرح، این امکان برای 80 زائر و گردشگر فراهم شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon