فرهادی ریاست برخی رؤسای دانشگاه‌ها را مجددا بررسی کند

فرهادی ریاست برخی رؤسای دانشگاه‌ها را مجددا بررسی کند

خبرگزاری تسنیم: نماینده موافق وزیر پیشنهادی علوم گفت: فرهادی ریاست برخی رؤسای دانشگاه‌ها را که سوابق قابل قبولی نداشته‌اند، بررسی مجدد کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، هاشمی در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم، اظهار داشت: مطالبی مطرح شد و دوستان به نکات ارزشمند و خوبی در دفاع از شخصیت آقای فرهادی اشاره کردند و با توجه به شناختی که از ایشان داریم و جلساتی که داشتیم و نکات مورد مذاکره، ایشان تمام شبهات را روشن کرد و ما انتظار داریم مجلس با رای خوبی ایشان را راهی وزارت کند.

وی افزود: تجربه نشان داده که مجلس دقیق تصمیم گرفته است و شاهد بودیم که رهبر انقلاب، دو هفته پس از استیضاح فرمودند باید فاصله‌ها با فتنه حفظ شود و مسئولان دقت کنند و شبهات هم رفع شد، ایشان به اصول و ارزش هایی که پاسدار آن بودند در وزارت علوم توجه کنند و انتظار داریم در این دوره هم مانند گذشته برگ زرین دیگری بر افتخارات خود اضافه کنند.

هاشمی با بیان اینکه قطعا توقع داریم برای دوری از خطا با مجلس تعامل خوبی داشته باشند، گفت: ایشان به موضوع پژوهش و تحقیق و اقتصاد مقاومتی دقت داشته باشند. ارتقا میان رشته ای از برنامه‌های ایشان است و موضوع تقویت بسیج که نماد ارزش ماست را در اولویت دارند . آقای فرهادی در مذاکرات مقید به این بودند که دستورالعمل‌ها و ارزش‌ها را در جای خود توجه داشته باشند و انتظار داریم روسای دانشگاهها که سوابق قابل قبولی نداشته‌اند را مورد دقت لازم قرار دهند.

وی ادامه داد: آقای فرهادی توجه کند، حقوق برخی در بحث بورسیه‌ها ضایع شده به این صورت که تعداد اندکی مغایر با قوانین برای بورس پذیرفته شدند، اما همه افراد را تحت‌الشعاع قرار دادند، ایشان به این مسئله توجه کنند که نباید به خاطر این تعداد حق همه ضایع شود و از حقوق افراد صیانت کند و در مورد اینکه گفتند مجلس معامله کرده است هم، باید بگویم که ما از ابتدا اهل معامله نبودیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon