۲۵۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی آموزش‌های پدافند غیرعامل را فرا گرفتند

2500 کهگیلویه و بویراحمدی آموزش‌های پدافند غیرعامل را فرا گرفتند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر روز در استان آموزش‌های لازم در زمینه‌های پدافند زیستی, سایبری، فناوری‌های نوین، استحکامات و سازه‌های امن, مقررات ملی ساختمان و راهبردهای پدافند غیرعامل را فرا گرفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، صبح امروز و با حضور 10 استاد برجسته کشوری سطح نهایی  پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتمعات آبفای شهری این استان برگزار شد.

محمود مومن نسب در این  نشست با بیان اینکه پیاده سازی اصول و مبانی پدافند غیرعامل به پویایی و توانمندسازی نیروی انسانی بستگی دادر، اظهار داشت:  به همین خاطر استان  اجرای دوره تربیت مربی را از وزارت کشور درخواست کرد که با موافقت های به عمل آمده این دوره برگزار شد.

وی افزود: این دوره شامل سه سطح آموزشی بود که از 27 آبان دوره های مقدماتی آن شروع و در روزهای  پنچم و ششم آذر سطح نهایی این دوره برگزار می شود.

مومن نسب بیان کرد: 10 استاد برجسته کشوری این دوره را در قالب 60 ساعت معادل سه واحد علمی دانشگاهی ارایه دادند.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این دوره قریب به 2500 نفر روز آموزش های لازم در زمینه های پدافند زیستی, پدافند سایبری، فناوری‌های نوین، استحکامات و سازه های امن , مقررات ملی ساختمان, راهبردهای پدافند غیرعامل ، اصول و مبانی پدافند غیرعامل , مدیریت بحران،  سناریو نویسی، جنگ نرم، جنگ رسانه، جنگ روانی و تهاجم فرهنگی را فرا گرفتند.

مومن نسب خاطرنشان کرد:  فردا ششم آذر ماه کارشناسان تربیت مربی باید در قالب پاورپوینت سطح آمادگی خود را محک می‌زنند و در صورت کسب نمره 14 در این آزمون قبول خواهند شد.

وی ابراز کرد: کسانی که در این آزمون قبول شوند به عنون مربی برای آنها گواهی صادر خواهد شد و آنها مجاز هستند برنامه های آموزشی مربوط به پدافند غیرعامل را تدریس کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon