صادق‌زاده: رتبه‌ای بالاتر از هشتمی را در لیگ برای خودمان در نظر گرفته‌ایم

صادق‌زاده: رتبه‌ای بالاتر از هشتمی را در لیگ برای خودمان در نظر گرفته‌ایم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم بسکتبال پمینای اصفهان گفت: تلاش کنیم تا به عنوان یکی از ۸ تیم برتر به پلی آف برسیم البته ما برای خودمان، رتبه‌ای بالاتر از هشتمی را در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال پمینای اصفهان در لحظات آخر، حضور خود را در لیگ برتر بسکتبال اعلام کرد تا بسکتبال در نصف جهان همچنان نفس بکشد. نماینده اصفهان هنوز در لیگ برتر به پیروزی نرسیده است.

محسن صادق‌زاده، سرمربی این تیم در مورد شرایط تیمش در لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: وضعیت تیم ما مشخص است با این حال معتقدم به غیر از بازی مقابل پتروشیمی بندر امام در سایر دیدارهای این فصل، نمایش خوبی داشته‌ایم. نقطه قوت بازیکنان ما این است که تا آخر بازی به مبارزه ادامه می‌دهند. آنها حتی در بازی با پتروشیمی نیز تمام تلاش خود را کردند. در واقع باید بگویم توان مبارزه ما با توجه به ضعف در نیمکت ذخیره‌ها و نداشتن بازیکن جایگزین مناسب، خوب و قابل قبول بوده است.

وی ادامه داد: امیدوارم تا پایان نیم فصل اول شرایط قابل قبول و ثبات لازم برسیم. باید از مدیر عامل شرکت پمینا تشکر کنم که در شرایط فعلی دست بسکتبال اصفهان را گرفت و سختی‌ها و دشواری‌های تیمداری در لیگ برتر را پذیرفت. او چراغ بسکتبال را در اصفهان زنده نگه داشت.

صادق‌زاده در مورد آینده تیمش تصریح کرد: فعلاً وظیفه ما این است که تلاش کنیم تا به عنوان یکی از 8 تیم برتر به پلی آف برسیم. ما برای خودمان، رتبه‌ای بالاتر از هشتمی را در نظر گرفته‌ایم.

تیم پمینا در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال، فردا (پنجشنبه) میزبان تیم ثامن مشهد است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon