دکتر ۸۵ ساله، قاتل ده‌ها جنین


دکتر 85 ساله، قاتل ده‌ها جنین

خبرگزاری تسنیم: اختلاف زن و شوهر جوان راز فعالیت مخفیانه پزشکی سالخورده را که باند سقط جنین راه انداخته بود افشا کرد.

به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم، این مرد با تزریق آمپول‌های مرگبار جنین را سقط می‌کرد.این ماجرا زمانی آغاز شد که مردی به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه34 تهران رفت و از همسرش به اتهام سرقت شکایت کرد. او به بازپرس عموزاد گفت که مقداری طلا و جواهرات در خانه‌اش نگهداری می‌کرد اما همسرش آنها را سرقت کرده است.

به‌دنبال این شکایت متهم به دادسرا احضار شد اما حرف‌های شوهرش را انکار کرد و گفت سرقتی انجام نداده است. هرچند این پرونده در ظاهر شبیه دعواهای زن و شوهری بود اما در ادامه مرد اطلاعاتی را در اختیار بازپرس پرونده قرار داد که مسیر تحقیقات تغییر کرد. او گفت همسرش 7ماهه باردار بود اما چند‌ماه قبل فرزندش را سقط کرد. این مرد ادامه داد: وقتی بچه مان سقط شد من متوجه شدم سقط جنین به‌طور عمدی انجام شده است. این مرد در ادامه نشانی دکتری را در حوالی میدان فردوسی به بازپرس پرونده داد و گفت او چند جنین دیگر را سقط کرده است. در چنین شرایطی پرونده در اختیار افسران پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان ابتدا مطب این پزشک را تحت نظر گرفتند وبا هدایت بازپرس پرونده زنی باردار را به بهانه سقط جنین سراغ این پزشک فرستادند. دکتر هم گفت در ازای سقط جنین 4میلیون تومان دریافت می‌کند. این زن به طرز ماهرانه‌ای صدای پزشک متخلف را ضبط کرد و حتی از او عکس گرفت تا همه مدارک علیه او باشد. مدارک به‌دست آمده نشان می‌داد همسر پزشک نیز دستیار اوست و در سقط جنین به او کمک می‌کند.

همچنین معلوم شد متهم مشتریان زیادی دارد که او را برای سقط جنین به یکدیگر معرفی می‌کنند. در چنین شرایطی مأموران صبح دیروز در عملیاتی ضربتی وی را در مطب‌اش بازداشت و به دادسرای ناحیه 34منتقل کردند. متهم که 85سال سن دارد وقتی تحت بازجویی قرار گرفت گفت تاکنون چند جنین را در مطبش سقط کرده است. او گفت: من به میل خودم این کار را نمی‌کردم. افرادی که با خوردن قرص جنین‌شان را از بین برده بودند و می‌خواستند آن را سقط کنند سراغ من می‌آمدند و من هم برای کمک به آنها دست به این کار می‌زدم. در حقیقت من وظیفه پزشکی‌ام را انجام می‌دادم. با وجود اظهارات این مرد بررسی مدارک به‌دست آمده از مطب‌اش نشان داد او خودش به زنان بارداری که قصد سقط جنین داشتند دارو می‌داد و در ادامه آنها را جراحی می‌کرد.

پزشک متخلف همچنین گاهی با تزریق آمپول‌های مرگبار خودش جان نوزادان را می‌گرفت و در نهایت با انجام جراحی در مطب‌اش آنها را سقط می‌کرد. مدارک به‌دست آمده نشان می‌دهد او برای تزریق آمپول 2میلیون، برای جراحی 4میلیون و برای دفن نوزادان 500هزار تومان حق‌الزحمه دریافت می‌کرد و این رقم بسته به طول عمر نوزاد متغیر بود. متهم به‌طور متوسط روزی 4نوزاد را سقط می‌کرد و از این راه پول کلانی به‌دست آورده است. در چنین شرایطی بازپرس پرونده با صدور قرار بازداشت پرونده متهم را برای انجام بررسی‌های تخصصی به دادسرای رسیدگی به جرایم پزشکی فرستاد.

منبع: همشهری
انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon