صحبت درباره بازی با پرسپولیس و سکوت قلعه‌نویی

صحبت درباره بازی با پرسپولیس و سکوت قلعه‌نویی

خبرگزاری تسنیم: تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال پشت درهای بسته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال جهت دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان ساعت 14:30 امروز(چهارشنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* در این تمرین همه بازیکنان به غیر از محمد قاضی و میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال حضور داشتند. آندرانیک تیموریان که روز گذشته با برخی از لیدرهای استقلال درگیری لفظی پیدا کرده بود، با برادرش سرژیک در تمرین شرکت کرد.

* تمرین امروز مانند روزهای گذشته بدون حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار شد اما حدود 20 هوادار اجازه پیدا کردند که تمرین را از نزدیک تماشا کنند.

* امیر قلعه‌‌نویی که روز گذشته همه بازیکنان را به رختکن برده بود تا با آنها صحبت کند، امروز با لباس شخصی وارد کمپ و در گوشه‌ای نظاره‌گر تمرین شد. جواد زرینچه به جای قلعه‌نویی با بازیکنان به مدت چند دقیقه صحبت کرد. روز گذشته امیر قلعه‌نویی در رختکن پس از شنیدن صحبت‌های بازیکنان از آنها خواسته بود که خودشان باشند و اگر نمی‌توانند از استقلال بروند.

* بازیکنان استقلال زیر نظر مهریزی به گرم کردن و بازی آقا وسط مشغول شدند. پس از این بازیکنان کار شوت‌زنی و کارهای تاکتیکی را دستور کار خود قرار دادند. یکی از بخش‌های تمرین استقلال بازیسازی از خط دفاع، بردن توپ به جناحین و ارسال از کناره‌ها بود.

* برخی از بازیکنان در مورد دیدار فردا مقابل ذوب‌آهن صحبت می‌کردند و اینکه با برتری مقابل ذوب‌‌آهن می‌توانند با فاصله 2 هفته بار دیگر با پرسپولیس بازی کنند.

* اعضای تیم استقلال ساعت 17:30 راهی اصفهان شده و در هتل سفیر این شهر اسکان می‌یابند.

به گزارش تسنیم، تیم استقلال فردا (پنج‌شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon