شهید طهرانی‌مقدم‌ ذوب در ولایت بود


شهید طهرانی‌مقدم‌ ذوب در ولایت بود

خبرگزاری تسنیم: همسر شهید طهرانی‌مقدم گفت:حاج حسن کاملا محو در ولایت و تابع محض ولایت‌فقیه بود، شهید طهرانی‌مقدم در مسائل فرهنگی اعتقاد به خود سازی داشت و او الگوی همه دوران‌ها است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، الهام حیدری در مراسم سومین سالگرد شهید سرلشکر حسن طهرانی‌مقدم که در سالن شهید بهشتی دانشگاه قم برگزار شد با اشاره به نخستین ملاقات خانواده شهید طهرانی مقدم با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: در مراسم تشیع جنازه شهید طهرانی‌مقدم برای نخستین با رهبر معظم انقلاب دیدار کردیم و در آنجا ارادت شهید طهرانی مقدم را به گوش رهبر معظم انقلاب رساندم.

همسر شهید طهرانی‌مقدم با اشاره به ناراحتی رهبر معظم انقلاب از شهادت شهید طهرانی‌مقدم، افزود: در آن دیدار وقتی رهبر معظم انقلاب فرمودند«من خود مصیبت‌زده‌ام»، تعجب کردم که چقدر ایشان از شهادت حاج حسن ناراحت هستند.

وی با اشاره به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید طهرانی‌مقدم، تصریح کرد: کلمات این پیام سبب تعجب من و خانواده شهید شده، این‌که رهبر معظم انقلاب شهادت حاج حسن را حادثه مطرح کردند و ما نیز این حادثه را پذیرفتیم.

حیدری با اشاره به ملاقات مجدد با رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد:  در این‌که رهبر معظم انقلاب بیش از 45 دقیقه در منزل ما حضور داشتند با اشاره به سابقه آشنایی 25 ساله با شهید طهرانی مقدم اخلاص، همت بالا و افق دید وسیع حاج حسن را به ما معرفی کردند.

همسر شهید طهرانی‌مقدم با اشاره به مدیریت شهید طهرانی مقدم در خانواده، گفت: شهید طهرانی‌مقدم چهارمین فرزند خانواده بود اما همیشه در تلاش بود تا مدیریت خانواده در دست بگیرد.

وی با اشاره به خاطرات شهید طهرانی‌مقدم، بیان کرد: همسرم با مردهای دیگر تفاوت زیادی داشت و نمونه و اسوه کامل بود ایشان در جبهه‌های جنگ حضور مستمر داشت و پس‌ازآن نیز درصحنه‌های مختلف حضورداشته‌اند باید در نظر داشت که شهید طهرانی‌مقدم متعلق به ایران نیست و برای تمام آفریده‌شده است.

حیدری با اشاره به مشکلات ایران و جهان، افزود: در تمام زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی افرادی فعالیت می‌کنند و افراد زیادی مانند شهید طهرانی‌مقدم فعالیت خود را به‌خوبی دنبال می‌کنند.

همسر شهید طهرانی‌مقدم بیان خاطراتی از دیدار با سید حسن نصرالله، تأکید کرد: در آن دیدار سید حسن نصرالله معتقد بود زنان لبنان و آرامش و امنیت خودشان را به شهید طهرانی‌مقدم مدیون هستند.

وی با اشاره به اهتمام شهید طهرانی‌مقدم به خواندن نماز اول وقت، گفت: متأسفانه در جامعه به فرهنگ نماز اول وقت و قرائت قرآن کریم کم‌توجهی می‌شود و در این زمینه نیز باید فعالیت فرهنگی از سوی مردم و مسئولان انجام شود.

حیدری با تاکید به ولایت‌مداری شهید طهرانی‌مقدم، خاطرنشان کرد: حاج حسن کاملا محو در ولایت و تابع محض ولایت‌فقیه بود، شهید طهرانی‌مقدم در مسائل فرهنگی معتقد به خود سازی بود و می‌گفت افراد باید ابتدا خویش را بسازند و بعد رتبه‌ها و مسئولیت‌ها را بر دوش بگذارند، او الگوی همه دوران‌ها است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon