امروز تفکر بسیجی دشمنان را به لرزه درآورده است

امروز تفکر بسیجی دشمنان را به لرزه درآورده است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده دانشکده شهید مطهری گفت: امروزه تفکر بسیجی دشمنان را به لرزه درآورده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، سردار مهدی جمشیدی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان گچساران با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: 5 آذرماه سال 1358، 10 ماه و 22 روز قبل از تهاجم استکبار جهانی به ایران اسلامی، حضرت امام(ره) دستور تشکیل بسیج را دادند.

وی با اشاره به اینکه امام(ره) قبل از جنگ تحولات سیاسی عالم و موضع‌گیری‌های دشمنان بر علیه ملت ما را به خوبی پیش بینی کرده بودند، افزود: در آغاز نهضت اسلامی در سال 41 امام(ره) فرمودند که نظام ستم‌شاهی باید از بین برود و برخی‌ها عملی شدن این جمله امام(ره) را غیرممکن می‌دانستند و همه جهان دیدند که امام(ره) با توکل به خداوند و اهل بیت(ع) و کمک مردم توانستند نظام ستم شاهی را از بین ببرند.

فرمانده دانشکده شهید مطهری با بیان اینکه فرمان امام(ره) درباره تشکیل ارتش 20 میلیونی سبب شد که در دوران هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان با دست خالی و با شجاعت در برابر دشمنان ایستادگی کنند، گفت: در دوران دفاع مقدس ما با 32 کشور به طور مستقیم می‌جنگیدیم.

جمشیدی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس ده‌ها میلیارد تومان به صدام هدیه می‌دادند، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس ابر قدرت‌های غرب و شرق از صدام پشتیبانی می‌کردند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی سبب مقاومت و ایستادگی ما در برابر دشمنان در جنگ تحمیلی شد، گفت: امروز بسیج در همه زمینه‌های سیاسی، علمی و فرهنگی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: 35 سال بوده که دشمنان در آرزوی پرتاب کردن حتی یک موشک به سمت ایران بوده که بسیج این آرزو دشمنان را از بین برده است.

جمشیدی با تأکید بر اینکه امروزه ایران با ثبات‌ترین و امن‌ترین مرزها را در اختیار دارد، افزود: امروزه تفکر بسیجی دشمنان را به لرزه درآورده است.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی محور وحدت عالم اسلام است، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با تفکر بسیجی در عرصه‌های سیاسی، نظامی و دفاعی و تکنولوژی به قدرت برتر دنیا تبدیل شده است.

فرمانده دانشکده شهید مطهری با اشاره به انجام 23 هزار پروژه اقتصاد مقاومتی توسط بسیج در کشور، تأکید کرد: امروز دنیا باید بداند که تحریم اقتصادی و سیاسی و علمی نتوانسته ملت ایران اسلامی را از پای درآورد.

جمشیدی تصریح کرد: اسلام‌خواهی، آرمان‌خواهی، عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی ما را به قدرت برتر در جهان تبدیل کرده است.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon