بازرگانان اردبیلی به کشور روسیه سفر می‌کنند

بازرگانان اردبیلی به کشور روسیه سفر می‌کنند

خبرگزاری تسنیم:رئیس اتاق بازرگانی اردبیل گفت:با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه و اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه بازرگانان ایرانی به ویژه اردبیلی برای ورود و شناخت بیشتر بازار, به کشور روسیه اعزام می‌شوند.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل حسین پیرمؤذن ظهر امروز در جلسه کمیسیون تخصصی تجارت، بازاریابی و امور گمرکی اظهار کرد: برای ورود به بازار روسیه باید شناخت دقیقی از این بازار داشته باشیم و در این جهت نیز اعزام هیأت تجاری و اقتصادی به سرپرستی اتاق بازرگانی اردبیل برای کشور روسیه ضروری به نظر می رسد.

رئیس اتاق بازرگانی با بیان اینکه در نظر داریم با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه و اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه بازرگانان ایرانی به ویژه اردبیلی را به کشور روسیه اعزام کنیم, افزود: با بهره گیری از فرصت به وجود آمده در بازار روسیه نهایت استفاده را بکنیم.

حسین پیرمؤذن با تأکید بر اینکه روسیه فرصتی مناسب برای گسترش تجارت خارجی ایران است و باید مواظب باشیم تا با رفتارهای غیر حرفه‌ای در مسیر مبادلات تجاری دو کشور خللی وارد نشود,گفت: حضور هیئت اقتصادی و تجاری اردبیل در کشور روسیه ضروری است.

پیرمؤذن به شرایط اقلیمی دو کشور ایران و روسیه اشاره کرد و افزود: با توجه به توانمندیهای کشورمان در بخش کشاورزی و محصولات غذایی؛  انتظار می رود تجار ما بخش اعظمی از بازار روسیه را تصاحب کنند.       

 رئیس اتاق بازرگانی برنامه ریزی بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت بهترین روش حضور در بازار روسیه برشمرد و بیان کرد: با توجه به وضعیت کشور روسیه باید از روشهای برنامه ریزی کوتاه مدت بهترین استفاده را از بازار روسیه کرد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon