زمینه پیشرفت صنعت در البرز فراهم شود

زمینه پیشرفت صنعت در البرز فراهم شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار البرز با اشاره به استعدادهای این استان در بخش صنعت گفت: زمینه مناسبی برای پیشرفت صنعت البرز وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازساوجبلاغ، سیدحمید طهایی در مراسم افتتاحیه تولید انبوه و صادرات یک واحد صنعتی که ظهر امروز در محل شهرک صنعتی هشتگرد و با حضور معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت و معدن، فرماندارساوجبلاغ، رئیس  اداره صنعت، معدن و تجارت استان البرز و سفیرکره جنوبی در ایران برگزار شد، اظهار داشت: به منظور بهره برداری مطلوب از بخش صنعت نیازمند برنامه ریزی هستیم.

وی با اشاره به اینکه علی رغم همت مسئولان آمار بخش صنعت دلگرم کننده نیست، افزود: در حوزه صنعت و همچنین تولید به جایگاه واقعی دست پیدا نکرده ایم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه وابستگی به ذخایر ملی نظیر نفت و گاز مانع رشد تولید و صنعت کشور است، بیان کرد: برای بهبود یافتن بخش تولید و صنعت باید زمینه های لازم برای این امر فراهم شود.

وی با اشاره به لزوم همکاری همه جانبه ارگان و نهادهای اجرایی استان البرزبا بخش صنعت اظهار داشت: استان البرز زمینه های مناسبی برای توسعه پیشرفت این بخش دارد که این امر مستلزم جذب سرمایه گزاران بخش خصوصی است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon