فرهنگ بسیجی برهم زننده معادلات دشمن است

فرهنگ بسیجی برهم زننده معادلات دشمن است

خبرگزاری تسنیم: معاون پارلمانی، حقوقی و امورمجلس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عزت و اقتدار نظام مرهون تلاش و بصیرت بسیجیان است که همچون همیشه در راستای حفظ آرمان‌های این انقلاب پا در رکاب ولایت هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محمدرضا یزدی عصر امروز درگردهمایی بزرگ بسیجیان خمین در مصلای امام خمینی(ره) این شهربا اشاره به این مهم تاکنون بسیجیان در صحنه های مختلف توانسته اند از حقوق ایران دفاع کنند اظهار داشت: بسیجیان باید در راه دفاع خدمت صادقانه داشته باشند و در این راه و دفاع از حریم اسلام از هیچ کاری فروگذار نکنند که این از مهمترین و بارزترین ویژگی های بسیج و بسیجی بوده که این مهم در مذاکرات هسته ای مشهود است.

معاون پارلمانی، حقوقی و امورمجلس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان با تنگ کردن عرصه برای کشور ایران خواستار شکست کشور و آسیب زدن به این کشور بودند که این بار نیز مردم هوشمندانه از اسلام و نظام حمایت کردند و در برابر تحریم ها ایستادگی کردند.

سردار یزدی با اشاره به این نکته که انرژی هسته ای و دست یابی به آن حق مردم ایران است، گفت: دشمنان نظام از ابتدا به دنبال تضعیف کشور و پایمال کردن حقوق مردم بودند که تاکنون با پشتوانه مردم و بسیج این امکان میسر نشده است.

وی افزود: درطول دوران 8 ساله دفاع مقدس زنان و مردان مسلمان با حرکت در مسیر رهبری و نیز توکل بر پروردگار توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و بتوانند به پیروزی دست پیدا کنند.

معاون پارلمانی، حقوقی و امورمجلس سپاه پاسداران تصریح کرد: بسیج و بسیجی در انتقال مفاهیم اسلام و نظام در بین جوانان می تواند گام بردارد و بسیج به عنوان پشتوانه و پیکره نظام تاکنون توانسته دشمنان اسلام را سرکوب کند.

سردار یزدی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: در فتنه سال88 به دشمنان اسلام که دنبال ضربه زدن به کشور بودند ثابت شد که تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شده و هیچ حرکتی نمی تواند به اسلام ناب محمدی خدشه وارد کند.

وی افزود: دشمنان اسلام از هر وسیله ای برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کنند که در این راستا و از بین بردن تفکر و اندیشه بسیجی و نیز این فرهنگ درجامعه دست به ترور شخصیت های انقلابی کشور می زند و این نکته تبیین کننده ضعف دشمن در برابر بسیج بوده و فرهنگ بسیجی برهم زننده معادلات دشمن است.

وی افزود: مردم با حرکت در مسیر انقلاب و ولایت و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی، توانستند تحریم را بشکنند و دوباره پیروزعرصه نبرد با دشمنان باشند.

انتهای‌ پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon