اعتبارات عمرانی میراث فرهنگی بوشهر به ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت

اعتبارات عمرانی میراث فرهنگی بوشهر به 200 میلیارد ریال افزایش یافت

خبرگزاری تسنیم: مدیر‌کل بودجه و برنامه‌ریزی استانداری بوشهر گفت: امسال اعتبارات عمرانی اداره‌کل میراث فرهنگی‌ استان بوشهر با رشد ۶۰ درصدی به ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اصغر ناصری عصر امروز در نشست با مسئولان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، با بیان اینکه استان بوشهر قابلیت‌های مهمی در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی دارد اظهار کرد: برای فراهم شدن زیر ساخت‌های این حوزه نیاز به اعتبارات ویژه و جذب سرمایه گذاران ذاست که امسال توجه ویژه‌ای به آن شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر رشد قابل توجهی داشته است گفت: اعتبارات عمرانی این اداره کل امسال نسبت به سال قبل 60 درصد رشد دارد که زمینه تسریع طرح‌های گوناگون و تکمیل آن‌ها را فراهم کرده است.

مدیرکل بودجه و برنامه‌ریزی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه از محل اعتبارات تملک  دارایی 107 میلیارد ریال به طرح‌های میراث فرهنگی اختصاص یافته است عنوان کرد: علاوه بر این اعتباراتی در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در اختیار دستگاههای دیگر از جمله شهرداری‌ها قرار دارد که با اعتبارات این دستگاه‌ها، میزان بودجه میراث فرهنگی استان بوشهر با 200 میلیارد ریال افزایش یافته است.

ناصری، با بیان اینکه اعتبارات متناسب با پیشرفت طرح‌ها تخصیص می‌یابد افزود: اکنون بیش از 60 درصد اعتبارات این حوزه تخصیص یافته است که پیش بینی می‌شود تخصیص‌ها تا پایان سال به 100 درصد برسد.

وی با اشاره به اعتبارات هزینه‌ای وجاری این اداره‌کل گفت: اعتبارات جاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon