فوت ناشی از مصرف مواد مخدر در قزوین ۳۴ درصد کاهش یافته است

فوت ناشی از مصرف مواد مخدر در قزوین 34 درصد کاهش یافته است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل پزشکی قانونی قزوین گفت : در ۷ ماهه گذشته ۲۱ نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد کاهش یافته است.

مهرداد تائبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، درباره تعداد افراد فوت شده بر اثر سوء مصرف مواد در قزوین اظهار کرد: در سال گذشته تعداد 72 فوت بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در استان قزوین رخ داده است.

وی با اشاره به 72 فوتی سال گذشته تصریح کرد: از میان 72 نفر فوتی که بر اثر سوء مصرف مواد مخدر جان خود را از دست دادند 69 نفر مرد و 3 نفر آن‌ها زن بوده‌اند.

تائبی با اشاره به کاهش 34 درصدی سوء مصرف مواد مخدر در 7 ماه گذشته خاطرنشان کرد: در 7 ماهه گذشته 21 نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به سال گذشته 34 درصد کاهش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین با اشاره به این نکته که در سال گذشته تمام افراد فوت شده مرد بودند، گفت: در سال گذشته 32 نفر فوتی بر اثر سوء مصرف مواد مخدر داشتیم که تمامی آن‌ها مرد ولی در هفت ماهه گذشته 21 فوتی بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در قزوین وجود داشت که 17 نفر آن‌ها مرد و 4 نفر آن‌ها زن بود‌ه‌اند.

تائبی  گفت: با توجه به آمار فوت بانوان در سوء مصرف مواد مخدر در قزوین یک نوع زنگ خطر در مورد اعتیاد زنان در جامعه احساس می‌شود که نیاز به برنامه‌ریزی و پیگیری جدی مسئولان دارد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon