"میزان فردا" از سد تیم والیبال سفیر قم گذشت

"میزان فردا" از سد تیم والیبال سفیر قم گذشت

خبرگزاری تسنیم: دومین هفته از سری مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های والیبال ایران شامگاه چهارشنبه برگزار شد که طی آن تیم والیبال دسته اولی میزان فردا از سد تیم سفیر قم با نتیجه سه بر یک گذشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، دومین هفته از سری مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های والیبال ایران شامگاه چهارشنبه برگزار شد که طی آن تیم والیبال دسته اولی میزان فردا از سد تیم سفیر قم با نتیجه سه بر یک گذشت.

رضا تابعی سرمربی تیم والیبال میزان فردا درباره این دیدار اظهار کرد: سفیر قم تیم جوان و خیلی خوبی بود و بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتند و احساس می‌کنم که تماشاگران مسابقه هم از این دیدار لذت بردند.

وی بیان کرد: بازی خیلی حساس و نزدیک بود به طوری که ما هر سه ست را با اختلاف دو پوئن و به زحمت به سود خودمان به پایان رساندیم.

سرمربی تیم والیبال میزان فردا با اشاره به اینکه بازیکنان حاضر در تیم‌های دسته اولی جوان و ناشناخته هستند افزود: این بازیکنان جوان هنگام قرار گرفتن رو در روی یکدیگر بسیار با انگیزه بازی میکنند و همین تلاش آنها سبب جذاب شدن و زیبا بودن مسابقه می‌شود.

تابعی همچنین درمورد شرایط کلی تیم والیبال میزان فردا گفت: با وجودی که تیم‌های لیگ دسته اول بازی‌های تدارکاتی خاصی را پیش از شروع لیگ تجربه نمی‌کنند اما بازهم من از بازیکنانم در هردو بازی گذشته راضی هستم و شکر خدا شرایط تیم ما خیلی خوب است و امیدوارم که روند این پیروزی ها ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم والیبال دسته اول میزان در مورد بازی بعدی تیمش افزود: بازی ما در هفته سوم لیگ دسته اول با عقاب تهران است که ما میهمان آنها هستیم و شنبه به تهران خواهیم رفت. البته بخاطر گمنام بودن تیم‌ها شناخت زیادی روی آنها نداریم ولی با آنالیز بازی امروزشان برای پیروزی مقابل آنها برنامه ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon