بودجه دستگاه‌های فرهنگی یزد و کشور افزایش یابد


بودجه دستگاه‌های فرهنگی یزد و کشور افزایش یابد

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه هویت هر ملتی به فرهنگ آن ملت است، گفت: بودجه دستگاه‌های فرهنگی یزد و کشور افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سید محمدشریف حسینی کوهستانی صبح امروز در گردهم‌آیی پرچم‌داران نهضت حسینی علیه السلام، اظهار داشت: تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر کار بسیار خوبی بود.

وی با اشاره به اینکه این قانون چندسالی در مجلس مسکوت مانده بود، افزود: امیدواریم بتوانیم با پشتوانه قانونی، بهتر انحام وظیفه کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: تردید نداریم بحث فرهنگی برای هر ملتی، بحث مهمی است و هویت هر کشور و ملتی به فرهنگ آن کشور مرتبط است.

حسینی کوهستانی خاطرنشان کرد: درخواست ما این است که همه دستگاه های فرهنگی کشور، از بودجه های بیشتری استفاده کنند تا بتوانند از وظایفی که امروز به عهده متولیان فرهنگی کشور واگذار شده، بهتر انجام وظیفه کنند.

وی اضافه کرد: مباحث عمرانی، آب، برق و گاز و موارد مختلف دیگر در شورای اداری مطرح شد و اینجا بحث مسائل فرهنگی باید مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد: کشور ما باید قطعا از این مسائل فرهنگی بهره مند شود.

حسینی کوهستانی با اشاره به هفته بسیج، گفت: امروز کشور ما از میوه نهالی استفاده می‌کند که به دست امام خمینی(ره) کاشته شد.

وی افزود: امیدواریم خداوند متعال این کشور و ملت را همانطوری که تا الان مورد لطف قرار داده، باز هم مشمول الطاف و امدادهای خود قرار دهد.

انتهای پیام/ج

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon