فرش آرا - ماهان تندیس قم؛ فرش آرا در اندیشه صدرنشینی

فرش آرا - ماهان تندیس قم؛ فرش آرا در اندیشه صدرنشینی

خبرگزاری تسنیم: رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری دیدارهایی در سراسر کشور دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری دیدارهایی در سراسر کشور دنبال می‌شود.

در یکی از دیدارها تیم‌های فرش آرا مشهد و ماهان تندیس قم در مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند، دیداری که می‌تواند پیروزی در آن ارتقای هر یک از دو تیم در جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه‌های کشور را تضمین کند.

فرش آرا در این فصل از رقابت‌ها با حفظ بازیکنان فصل گذشته خود پا به رقابت‌های لیگ برتر گذاشته است و از سوی دیگر تلاش کرده است تا از طریق تقویت تیم‌های پایه و فعال کردن آکادمی‌های استعدادیاب، از دسترنج خود استفاده کند و هزینه‌های گزافی صرف خرید بازیکنان سایر تیم‌ها و استانها نکند.

از سوی دیگر هدفگذاری فرش آرا مشهد در این فصل از رقابت‌ها قرار گرفتن در بین تیم‌های اول تا پنجم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بوده است اما به گفته سرمربی این تیم پس از ورود به دیدارها و ارزیابی توانمندی سایر تیم‌ها ممکن است فرش آرا بتواند تا رده‌های بالاتر جدول نیز صعود کند.

فرش آرا در بسیاری از دیدارهای خانگی خود از نعمت تماشاگر فراوان برخوردار بوده است و به نوعی مشهد را تبدیل به قلعه‌ای تسخیر ناپذیر کرده است و امروز بسیاری از تیم‌ها از رویارویی با فرش آرا هراس دارند.

از سوی دیگر ماهان تندیس در سه هفته اخیر نتایج مناسبی نگرفته است و همین مسئله کار تیم فرش آرا را برای بازی برابر این تیم دشوار می‌کند.

دستیار مرتضایی در تیم فوتسال فرش آرا، چند سالی در فوتبال قم و ماهان تندیس حضور داشته است و همین مسئله بالاترین مزیت برای تیم فوتسال فرش آرا است که با شناخت کامل نسبت به حریف به مصاف آنها برود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon