اولویت امروز بسیج مقابله با جنگ نرم است

اولویت امروز بسیج مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سابق سپاه ناحیه استان اصفهان به جبهه جدیدی که دشمن برای ما باز کرده اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری اولویت امروز نظام جمهوری اسلامی و بسیج را مقابله با جنگ نرم دانسته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجن، سرهنگ حسین عشقی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان بروجن  با اشاره به این که پیشرفت و اقتدار ایران نتیجه حضور بسیجیان در سنگر علم و سازندگی است، اظهار داشت: کسب 700 مدال در المپیادهای مختلف و مدارج بالای علمی از افتخارات بسیج است.

وی با اشاره به این که بسیج در قالب نقش عملکردی خود با ایستادگی در برابر عوامل ضد انقلاب و خنثی‌سازی درگیری‌های آنها قدرت خود را به دنیا نشان داد، افزود: با تجمع خود در روز 5 آذر توانایی‌ها، عملکردها و دستاوردهای 36 سال گذشته را مرور کرده و آنها را به رخ دشمن می‌کشیم.

فرمانده سابق سپاه ناحیه استان اصفهان به مذاکرات هسته‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: امروز 5 قدرت بزرگ دنیا حاضر به مذاکره با ایران می‌شوند و چانه‌زنی می‌کنند تا ما را از رسیدن به اهداف انقلاب باز دارند.

وی با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس تنها جنگی بود که درآن قاطعانه به پیروزی رسیدیم، ادامه داد: شاهد پیروزی ما در جنگ، وضعیت فعلی کشور است که در اوج اقتدار ایستاده‌ایم.

فرمانده سابق سپاه ناحیه استان اصفهان جبهه جدیدی که دشمن برای ما باز کرده اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری اولویت امروز نظام جمهوری اسلامی را مقابله با جنگ نرم دانسته است.

عشقی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری بسیجیان واقعی تمام اسلام باید دارای سه ویژگی اخلاص، بصیرت و عمل به هنگام باشند.

وی فرمانده سابق سپاه ناحیه استان اصفهان با اشاره به این که دشمن در جنگ نرم مبنای کار را برای انحراف، ترویج سبک زندگی غربی و تغییر زیرساخت‌های انقلاب قرار داده، تأکید کرد: باید قاطعانه در این فضا وارد شویم و دشمن را مغلوب کنیم.

فرمانده سابق سپاه ناحیه استان اصفهان با بیان این که ایران جایگاه و زنده کننده اسلام ناب محمدی است، گفت: بسیج بازوی توانمندی جمهوری اسلامی برای صحنه‌هایی است که به آن نیاز دارد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon