۶۸۰۰ واحد مسکن مهر در استان بوشهر افتتاح شد

6800 واحد مسکن مهر در استان بوشهر افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح‌های مسکن مهر۶هزار و ۸۴۴ واحد مسکن در شهرهای مختلف استان بوشهر به بهره‌برداری رسید و با مالکان آنها تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز واحدهای مسکن مهر در استان بوشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت و تحویل مالکان آنها شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در آیین افتتاح این واحدهای مسکونی در عالی‌شهر بوشهر با بیان اینکه 38هزارو 850 واحد مسکونی درقالب مسکن مهر در استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است اظهار کرد: تاکنون 19هزار و 280 واحد مسکونی از واحدهای مسکن مهر استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده است.

علیرضا صفایی از افتتاح شش هزار و 844 واحد مسکن مهر در استان خبرداد و گفت: با افتتاح  مجتمع 60 واحدی مسکن مهر عالی‌شهر همزمان شش هزار و 844 واحد مسکونی در شهرهای مختلف استان بوشهر افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی بین 55 تا 75 متر مربع زیربنا دارند تصریح کرد:  سهم آورنده واحدهای مسکونی مهر در استان بوشهر حداکثر 200 میلیون ریال است که 250 میلیون ریال نیز تسهیلات بانکی به هر کدام از واحدها پرداخت شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon