تسهیلات اعتباری مسکن مهر در استان بوشهر افزایش یابد

تسهیلات اعتباری مسکن مهر در استان بوشهر افزایش یابد

خبرگزاری تسنیم: استاندار بوشهر گفت: اکنون بسیاری از واحدهای مسکن مهر در استان بوشهر به لحاظ کمبود منابع مالی روند مطلوبی ندارد که با افزایش تسهیلات بانکی از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان بخش عمده‌ای از این واحدها امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست شورای تامین مسکن استان بوشهر با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مسئولان دستگاهها اداری در اجرای مسکن مهر تعامل و همکاری دارند اظهار داشت: مسئولان استان بوشهر متفق القول هستند که پرونده مسکن مهر استان بوشهر سال آینده بسته ‌شود.

وی، ویژگی‌های استان بوشهر در ابعاد گوناگون را برشمرد و گفت: کم‌جمعیت بودن، محدود بودن متقاضیان مسکن مهر نسبت به دیگر استانهای کشور از ویژگی‌های استان بوشهر که انشاالله این استان به عنوان نخستین استانی باشد که ساخت مسکن مهرآن به پایان برسد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل مسکن مهر در استان بوشهر کمبود منابع مالی است افزود: اکنون بسیاری از واحدهای مسکن مهر در استان بوشهر دارای پیشرفت مناسبی است که با تزریق منابع مالی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

سالاری، خواستار افزایش تسهیلات اعتباری واحدهای مسکن مهر شد و گفت: با افزایش تسهیلات مسکن مهر از 25 به 30 میلیون تومان بخشی در نیمه دوم امسال و بخشی هم در نیمه نخست سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، تاکید کرد: با توجه به اینکه مشکل تسهیلات اعتباری مسکن مهر برخی از استانهای کشور برطرف شده انتظار می‌رود با افزایش این تسهیلات شاهد حل این مشکل در استان بوشهر باشیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon