تفکر بسیجی ایران را به قطب علمی منطقه تبدیل کرده است

تفکر بسیجی ایران را به قطب علمی منطقه تبدیل کرده است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه کوهدشت گفت: تفکر بسیجی سبب شده که امروز ایران تبدیل به قطب علمی منطقه شود و بسیج باید خود را برای نبرد علمی بزرگ آماده کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی عصر امروز در دیدار با بسیجیان کوهدشت اظهار داشت: تفکر بسیجی سبب شده که دنیای استکبار امروز در مقابل ملت ایران تسلیم شود و حرفی برای گفتن نداشته باشد.

‌وی با اشاره به صدور تفکر بسیج به کشورهای اسلامی افزود: امروز تفکر بسیجی به کشورهای منطقه مانند سوریه، لبنان، عراق و سایر کشورهای صادر شده و مردم این کشورها با این تفکر در مقابل ظالمان ایستادگی می کنند.

امام جمعه شهرستان کوهدشت با اشاره به شکست‌های پیاپی آمریکا در منطقه گفت: دوران آمریکا به پایان رسیده و دیگر جایی در منطقه ندارد چرا که مردم دنیا بیدار شده اند و متوجه جنایات این کشور شده اند.

وی با اشاره به نقش بسیج در فتنه 88 بیان کرد: بسیج در تمامی صحنه ها حاضر و از اسلام و انقلاب دفاع می کند و در فتنه 88 این بسیجیان بودند که فتنه را خنثی کردند و نگذاشتند عده ای به اهداف شوم خود برسند.

طهماسبی با اشاره به اهمیت بسیج از دید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اظهار داشت: امام راحل با یک بلند بینی دستور تشکیل بسیج را داد و بعد از سال ها متوجه این امر شدیم و مقام معظم رهبری نیز همواره بر ارزش و نقش محوری بسیج در جامعه اشاره کرده اند.

امام جمعه شهرستان کوهدشت افزود: با وجود تفکر بسیجی در جامعه ما توان حل تمام مشکلات را داریم و باید با خودباوری و اعتماد به داشته ای خود به سمت توسعه هر چه بیش تر کشور گام برداریم.

سرهنگ عباس آدینه‌وند فرمانده سپاه کوهدشت نیز در این همایش اظهار داشت: امروز تفکر بسیجی فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران رفته و در سراسر جهان اسلام این تفکر شکل گرفته است.

وی افزود: امروزه کشورهای منطقه با تفکر بسیجی که از انقلاب ایران گرفتند به مقابله با گروهای تروریستی بلنده شده و سبب شکست این گروها شده اند.

فرمانده سپاه شهرستان کوهدشت بیان کرد: در طول این سال ها همواره بسیج در تمامی صحنه ها حضوری فعال و پررنگ داشته و یک عامل بازدارانده در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب بوده است.

وی اظهار داشت: بسیج در کشور محدود به یک حوزه خاص نیست بلکه در تمامی حوزه ها حضوری فعال و پررنگ دارد و در زمینه های علمی و مقابله با جنگ نرم دشمن بسیار خوب عمل کرده است.

آدینه وند گفت: بسیجی دارای تفکری انقلابی و روحیه ایثارگرایانه است و همین خودگذشتگی این قشر عظیم که شامل تمام دوستداران انقلاب اسلامی است سبب شده که در بین همه عزیز باشد و سبب هراس دشمنان شود.

محمدکرم محمدی فرماندار شهرستان کوهدشت نیز افزود: باید فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بیش از پیش تبیین شود و این فرهنگ می‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد.

وی بیان کرد: امروز بسیج در نقاط محروم کشور به مردم خدمت می‌کند  و نه تنها در این مناطق بلکه در همه زمینه و جهای کشور در قالب گروهای متفاوت مشغول خدمت رسانی به جامعه است.

فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: تفکر بسیجی به سایر نقاط دنیا صادر شده و مردم دنیا با بهره مندی از این تفکر در مقابل استکبار ایستادگی می کنند و آنها را به عقب وا می دارند.

وی عنوان کرد: همه باید قدردان بسیجیان باشیم و بدانیم که با وجود این تفکر در کشور روز به روز کشور توسعه می یابد و دنیای غرب هم باید تسلیم اراده ملت ایران شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon